Volvo припинив надавати послуги свого програмного забезпечення для російських власників автомобілів. Це призвело до низки обмежень для російських користувачів. Мешканці країни-агресора скаржаться на неможливість дистанційного прогріву автомобілів, відсутність можливості перевірити статус дверних замків та перевірки місцезнаходження транспортного засобу і рівня пального, - повідомляє РБК-Україна.
Крім того, вони більше не можуть користуватися програмою Volvo on Call та навіть зареєструватися в ній. Також в російських автосалонах неможливо скористатися функцією скидання загублених ключів або програмування нових ключів як заміна загубленим.
За словами працівниці одного з автосалонів у росії, відключення від програмного забезпечення "відбулося за розпорядженням керівництва автоконцерну в рамках санкційної політики".
Варто згадати, що в серпні BMW та Audi також відключили доступ росіянам до свого програмного забезпечення, а саме BMW ConnectedDrive та AudiService. Це призвело до того, що мешканці росії втратили можливість створювати дублікати ключів та стали стикатися з проблемами у діагностиці вузлів та електроніки своїх автомобілів.
Кілька місяців раніше, Mercedes-Benz також відключив російських клієнтів від свого програмного забезпечення, обмеживши доступ до Mercedes me ID.
Також Porsche приєдналися до цього списку, відключивши доступ російським власникам своїх автомобілів до мобільного додатку Porsche Connect. Це призвело до обмеження можливостей власників автомобілів цієї німецької марки щодо дистанційного управління навігаційними та розважальними сервісами.