АТБ визнана одним із найдорожчих вітчизняних брендів

Компанія "АТБ" стала однією з п'яти найдорожчих вітчизняних брендів, розглядаючи різні аспекти, такі як інвестиції, географічна присутність, використані технології, конкурентність та фінансові показники, - повідомляє РБК-Україна.

Минулого року компанія "АТБ" внесла платежів на суму 20,44 мільярдів гривень, що становить майже половину всіх фінансових внесків вітчизняних ритейлерів. Протягом першого півріччя цього року підприємства, що входять до групи компаній "АТБ", вже внесли 12,01 мільярдів гривень до бюджетів на різних рівнях. Серед провідних у ТОП-50 бізнесів також знаходяться "Нова пошта" (яка є найдорожчим брендом та партнером "АТБ" у проєкті адресної доставки), державний "ПриватБанк", Rozetka та ОККО.

Цього року "АТБ" святкує своє 30-річчя з часу заснування. Корпорація побудувала одну з найбільш розвинутих логістичних інфраструктур в Україні, володіє власним вантажним автопарком і сучасними складськими центрами. За результатами складного минулого року обсяг товарообігу "АТБ" склав 176,9 мільярдів гривень (включаючи ПДВ).



Переглядів: 868
Поширень: 0