За майже два роки 62 % українців відмовилися від російськомовного контент

Після початку широкомасштабного вторгнення Росії в Україну 62 % українців повністю припинили споживати контент російською мовою. Такі дані — результат соціологічного опитування.

Про це повідомив "Укрінформ".

Соціологічне дослідження мало назву "Культурні практики населення України в умовах війни". Його провела громадська організація "Демократичні ініціативи молоді" за підтримки Українського культурного фонду.

Результати дослідження презентували в "Укрінформі". Заступниця голови ГО, кандидатка соціологічних наук, аналітикиня Катерина Настояща перелічувала цифри з опитування та сказала, що фахівців зацікавили відповіді на запитання, чи змінилася мова контенту, який українці дивляться або читають. 78 % відповіли, що змінилася, решта 22 % — що ні.

Результати опитування "Культурні практики населення України в умовах війни"
Результати опитування "Культурні практики населення України в умовах війни". Фото: скриншот/Ukrinform TV

Повністю перестали дивитися і читати російськомовний контент 62 % українців. Вони перейшли на читання та перегляд матеріалів українською. 31 % значно зменшили споживання російськомовного контенту, натомість збільшивши частку українськомовного. 7 % почали більше читати іноземною мовою — не російською, а англійською чи німецькою.

"Принаймні вони так сказали. Ми розуміємо, що є, можливо, якийсь відсоток декларативності. (...) Приємна цифра, понад 90 % [людей, які стали більше споживати контент українською]", — сказала Катерина Настояща.

Результати опитування "Культурні практики населення України в умовах війни"
Результати опитування "Культурні практики населення України в умовах війни". Фото: скриншот/Ukrinform TV

Дослідження проводили в три етапи: опитування телефоном, фокус-групові дискусії та експертні інтерв'ю. Понад 3 тисячі людей узяли участь у цих опитуваннях. Соціологи проаналізували кількісні та якісні характеристики культурних практик населення України під час повномасштабної війни з Росією. Порівняли культурні практики у мирний та воєнний часи, а також який запит на культурний контент у регіонів, по-різному уражених війною.



Переглядів: 738
Поширень: 0