Уряд сьогодні першого грудня підтримав запуск в Україні Дії для держслужбовців — Дія.Офіс.
Про це повідомляє Міністерство цифрової трансформації України.
"Це унікальне середовище для працівників органів виконавчої влади та Секретаріату Кабміну. Дія.Офіс допоможе цифровізувати роботу держслужбовців та зробити її більш прозорою", — йдеться у повідомленні.
Зазначається, що на першому етапі послуги у Дія.Офіс можна буде:
- мати електронне посвідчення держслужбовця
- проводити опитування та користуватися сервісами, які підвищать ефективність комунікації;
- авторизуватися на корпоративних ресурсах за допомогою Дія.Підпису — це підвищить безпеку доступу до важливих документів чи файлів.
- переглядати інформацію про структуру держорганів та відповідальних за напрямки.
"Далі плануємо запустити функціонал для громадян, щоб кожен українець міг переглядати успіхи держслужбовців та запропонувати зміни, які покращать їх роботу", — додали у Мінцифри.