Учні Вінницького ліцею N26 реалізували та представили у Німеччині проєкт «Екологічний слід та формування навичок свідомого споживання»

Учні Вінницького ліцею N26 імені Героя України Дмитра Майбороди реалізували проєкт «Екологічний слід та формування навичок свідомого споживання», який вони представили у Німеччині з 27 листопада по 1 грудня на базі громадської організації «Internationales Haus Sonnenberg», - повідомляє міська рада.

Протягом 2022-2023 навчального року учні досліджували екологічний слід та шукали способи його зменшення для збереження навколишнього середовища. Учениці 10-Б Олена Долінна, Юлія Задорожна, Дар’я Зубріцька, Маргарита Науер та їх куратор Наталія Фасоля залучили до проєкту 150 інших учнів.

Під час реалізації проєкту вони визначили власний екологічний слід, створили відеоролики і енциклопедію продуктового шопера, а також вивчили принципи свідомого споживання та можливості зменшення екологічного сліду.

Реалізація проєкту «Екологічний слід та формування навичок свідомого споживання» стала можливою завдяки участі вінницьких школярів у німецько-українському проєкті «Молодь дебатує». Учасники дебатної спільноти досліджували проблеми відновлення міст, екології, проводили аналіз продуктового кошика та відвідали сортувальну станцію, зустрілися з представником держпродспоживслужби, вивчали досвід поводження з вторсировиною під час онлайн-зустрічі з представником Німеччини та відвідали станцію збору вторсировини.

«Відбудова України – це завдання, яке стоїть перед нашою молоддю. І мені здається, вже цього року важливо порушувати питання, як ми будемо відбудовувати нашу країну та будувати майбутнє», – пояснює Ольга Пішель, керівниця німецько-української ініціативи «Молодь дебатує».

Ініціатива "Молодь дебатує" щороку впроваджує унікальний освітній проєкт в українських школах. У рамках цього проєкту учні проводять власні аналітичні дослідження на обрану тематику, зустрічаються з провідними експертами, беруть участь у семінарах та організовують дебати. ГО «Internationales Haus Sonnenberg», створена після Другої світової війни для подолання наслідків фашизму, розвитку демократії, політичного виховання молоді, а також для розвитку ідеї гендерної рівності та інклюзії.



Переглядів: 823
Поширень: 0