59% українців на тлі російської агресії не планують відмовлятися від різдвяного та новорічного шопінгу. Минулого року цей показник становив 61%.
Про це свідчать результати опитування компанії Deloitte.
"Більшість опитаних (64%) мають наміри розпочати шопінг у період з 1 до 24 грудня. Для порівняння – минулого року українці переважно відкладали покупки на другу половину грудня", — йдеться у дослідженні.
Щодо бюджету, то для 56% українців він становитиме від 1000 до 5000 гривень. У 2022 році таку ж суму були готові витратити 49% респондентів.
При цьому зазначається, що 63% покупців принципово не купують товари у продавців та виробників, які не залишили ринок країни-агресорки. Ще 22% респондентів не знають, як перевірити, чи залишив продавець/виробник товару ринок РФ.
"Попри війну, основним місцем для різдвяного та новорічного шопінгу залишатимуться супермаркети та великі торговельні центри. Серед онлайн-покупців 92% віддадуть перевагу смартфона для здійснення шопінгу, що значно більше, ніж рік тому (66%)", — свідчать також результати опитування.
Дослідження проводилось методом онлайн-опитування за квотованою вибіркою серед жителів України старше 18 років. Було опитано понад 1000 респондентів в усіх областях України, крім тимчасово окупованих територій.