ТСН пише, що проблеми зі зв'язком виникли у різних областях країни.
У вівторок, 12 грудня, у роботі мобільного оператора "Київстар" стався масштабний збій. Сайт компанії станом на 07:00 тимчасово недоступний.
Про проблеми зі зв'язком повідомляють користувачі мобільного оператора.
Зазначається, що Мережа не має покриття, а також не ловить Інтернет. В окремих регіонах також не працює і дротовий Інтернет.
Офіційних повідомлень від "Київстару" не надходило, сайт оператора недоступний.
Користувачі повідомляють про проблеми зі зв'язком у різних регіонах. Зокрема, в Києві, Івано-Франківській, Житомирській, Вінницькій, Одеській та Дніпропетровській областях.
Що кажуть у "Київстар"?
У пресслужбі компанії підтвердили інформацію користувачів про те, що стався масштабний збій. Фахівці працюють над усуненням проблеми. Людей просять із розумінням поставитися до проблем, що виникли, та рекомендують скористатися роумінгом.
"Сьогодні в нашій мережі стався технічний збій, у результаті якого можуть бути недоступні послуги зв'язку та доступу до Інтернету у частини абонентської бази", - наголошують у "Київстар".
Поради, як залишатися зі зв'язком
Мобільним користувачам потрібно перепідключитися до іншого оператора. Що для цього потрібно:
1. Відключити автовибір мережі:
- на Android: Налаштування – Мобільна мережа (чи Підключення) – Оператор
- на iOS: Параметри – Стільникові дані – Вибір мережі
2. Знайти й вибрати доступну мережу: Vodafone UA, UA-KYIVSTAR чи LIFECELL;
3. Якщо зареєструватися не вдалось, спробувати ще раз або вибрати іншу мережу;
4. Перевірити можливість вихідного дзвінка, SMS.