Компанія PepsiCo встановила заборону на будь-які натяки про війну в Україні в своїй рекламі

Компанія PepsiCo, світовий гігант у виробництві продуктів харчування та напоїв, встановила заборону на включення в свою рекламу будь-яких згадок про війну в Україні, включаючи ринок в самій країні. У зв'язку з пошуком нового рекламного піар-агентства, PepsiCo встановила вимогу уникати згадок про війну, бойові дії, агресію, армію, особовий склад, ЗСУ та утримуватися від висловлення підтримки України та ЗСУ.

За інформацією редакції zaxid.net, крім того, у рекламних матеріалах PepsiCo заборонено будь-які негативні посилання, які можуть створювати відчуття небезпеки. Як зауважують аналітики, що можливою причиною такої політики може бути присутність PepsiCo на російському ринку.

PepsiCo працює в росії з 1974 року, має 19 заводів і більше 20 тис. працівників. Компанія є четвертою за розміром у галузі напоїв і харчових продуктів в рф за показником чистого прибутку, який минулого року збільшився на 333%, до 525 млн доларів.

Pepsi Cola в росії продається під назвою Evervess-Cola, але звичайну Pepsi можна легко придбати завдяки так званому "паралельному імпорту". Національне агентство із запобігання корупції (НАЗК) включило PepsiCo до списку міжнародних спонсорів війни через її присутність в росії та виявлення її продукції у харчових пайках російських солдатів.

Український аспект PepsiCo представлений брендами Lay’s, Mirinda, Pepsi, Sandora, 7up, «Чудо», «Слов’яночка», «Садочок»та іншими.



Переглядів: 923
Поширень: 0