Протягом минулого року Офіс старости Вінницько-Хутірського округу та Центр обслуговування громадян забезпечили більше 10 тисяч адміністративних послуг, що на понад тисячу послуг більше, ніж у попередньому році, - повідомляє Вінницька міська рада.
За словами старости округу Владислава Кривешко, працівники Офісу старости виконали різноманітні завдання у 2023 році, такі як видання 1645 довідок, видача 2605 податкових нарахувань, підготовка 2 пакетів документів для отримання статусу "Мати героїня" та обробка 126 вхідних листів.
Сам староста особисто виконав 116 нотаріальних дій та провів більше 800 особистих прийомів громадян у 2023 році.
Для порівняння, у 2022 році працівники Офісу старости забезпечили трохи більше 3000 адміністративних послуг, включаючи 1019 виданих довідок та понад 2500 податкових нарахувань. Кількість нотаріальних дій та особистих прийомів, проведених самим старостою, практично залишилась незмінною.
Крім того, згідно з Інструкцією з ведення господарського обліку в сільських, селищних та міських радах, затвердженою Державною службою статистики України, працівники старостату перевірили та, за потреби, внесли зміни до 6715 облікових карток об’єктів господарського обліку.
“Загалом, у 2023 році збільшилась кількість адміністративних послуг, котрими можуть скористатися мешканці округу, – зазначає Владислав Кривешко. – До Центрів обслуговування громадян доєдналися представники Головного управління Пенсійного фонду України у Вінницькій області, які надали 369 послуг, спеціалісти ТОВ «Центр Муніципальних Систем Управління» (Єдиний Рахунок) – 280 адмінпослуг, та представники КП «Комбінат комунальних підприємств» – більш як 2000 опрацьованих звернень”.
Спеціалісти ЦНАП «Прозорий офіс», котрі працюють за віддаленими робочими місцями на базі Центрів, надали 5614 послуг адміністративного та соціального спрямувань.
Крім того, в окрузі запустили перший та поки єдиний в Україні муніципальний додаток старостинського округу — «Округ в Смартфоні».
«Додаток став поштовхом до зміни цілої філософії отримання послуг адміністративного, комунального та інформаційного секторів, філософії комунікації «громада – влада». Став інкубатором нових ідей та можливостей для бізнесу, стимулюванням розвитку нових сфер підприємництва, залучення інвестицій та сучасних поглядів. Змінилась й парадигма сприйняття туристами наших населених пунктів, покращення туризму. Застосунок вніс деяку простоту в міську мобільність наших мешканців – зручний громадський транспорт, в зручний час, зручним маршрутом», - каже Владислав Кривешко.
За сім місяців додатком скористалося понад 5,5 тисяч людей, а кількість відвідувань сягає 80 тисяч разів.