З 2 січня 2019 року розпочне свою діяльність новий структурний підрозділ Вінницької міської ради – департамент маркетингу та туризму. Таке рішення було прийнято сьогодні на сесії міської ради. Працівники новоствореного виконавчого органу працюватимуть над створення умов для всебічного розвитку туризму у Вінниці, просуванням бренду міста, збільшенням кількості туристів, у тому числі іноземних.
Серед завдань департаменту – сприяння підвищенню якості та розширенню асортименту послуг в індустрії гостинності, створення та покращення унікальної туристичної пропозиції міста. Також тут займатимуться розвитком внутрішнього і міжнародного туризму, туристичної та курортно-рекреаційної індустрії, для провадження екскурсійної діяльності і розбудови матеріально-технічної бази туристичної сфери.
«На сьогоднішній день галузь туризму в нас розвинена недостатньо і з точки зору надання відповідних якісних послуг в галузі готельно-ресторанного бізнесу, і з огляду на створення відповідних історичних локацій, розвитку музейної справи тощо. У нас є певне історичне минуле, яким ми можемо пишатися, разом із тим ми можемо показати людям, як ми розвиваємося і що ми можемо зробити в майбутньому. В тому числі є всі передумови для розвитку конференц-туризм, і для цього теж необхідно створювати відповідні умови. Спільно ми повинні зробити Вінницю туристично привабливою як і для Українців, так і для закордонних гостей», - сказав Вінницький міський голова Сергій Моргунов.
На сьогоднішній день у Вінниці досить активно розвивається медичний туризм, для багатьох інших міст це є новина а для нас ця практика вже не один рік поступово розширюється, особливо ті люди ді в свій час десь виїхали в країни Західної Європи вони повертаються і тут отримують відповідні медичні послуги різного напрямку починаючи з діагностичних зубопротезування, косметолоія і так далі.
Одним із завдань новоствореного структурного підрозділу буде формування позитивного іміджу Вінниці та популяризація міста. А також – активне просування бренду Вінниці на основних цільових та нових туристичних ринках. Збільшення кількості туристів, у тому числі іноземних, збереження балансу між туристами та мешканцями.
Планується розвиток нових громадських просторів цікавих для гостей міста. Підтримка існуючих та створення нових подій та маршрутів, цікавих для пріоритетних ринків. Серед завдань – впровадження Маркетингової стратегії м. Вінниці, розробка та впровадження стратегії розвитку туризму м. Вінниці.
Працюватимуть у департаменті й над популяризацією бренду Вінниці, поширенням інформації про наше місто в Україні та за кордоном. Займатимуться співпрацею з органами влади інших країн, міжнародними організаціями, зарубіжними установами з метою промоції Вінниці. Розроблятимуть та впроваджуватимуть заходи для захисту місцевих туристичних ресурсів.
Також одним із завдань підрозділу буде підсилення бренду Вінниці, як міста для культурного, ділового, відпочинкового туризму. Планується, що це сприятиме забезпеченню сталих надходжень до економіки міста та високому рівню зайнятості населення при збереженні культурної самобутності та комфорту його мешканців.
Враховуючи передачу повноважень з питань туризму, відділ у справах молоді та туризму Вінницької міської ради буде перейменовано у відділ молодіжної політики Вінницької міської ради. Завданням цього відділу буде створення умов для самореалізації молоді та підлітків, активного їх залучення до суспільного життя територіальної громади міста, організації змістовного дозвілля за місцем проживання та у місцях масового відпочинку.