Ще понад століття тому комерсанти нарікали, що не мають інструментів для оцінки реклами: "Половина грошей, що я витрачаю на рекламу, буде змарнована. Знати б ще, яка саме половина". Та відтоді зʼявився інструмент, що допомагає робити правильні висновки ― calltracking сервіс Україна. Дізнаймося, як колтрекінг допомагає сучасному бізнесу аналізувати ефективність маркетингу.
Основні тенденції рекламного ринку
Реклама ― рушійна сила бізнесу. Без неї неможливо донести до потенційних замовників і покупців інформацію про товар чи послугу. Але яка саме кампанія найбільш ефективна? Очевидно та, яка приносить бізнесу звернення від зацікавлених клієнтів: повідомлення в чат, заповнення онлайн форми, телефонні дзвінки тощо.
В більшості сфер бізнесу телефонна розмова досі є основним каналом комунікації з клієнтами. Адже саме під час розмови менеджер може краще зрозуміти потреби та запропонувати персональні рішення, відповісти на питання, дати пораду, зацікавити майбутнього покупця.
Саме тому конверсія в дзвінок ― важливий показник ефективності реклами.
Колтрекінг як інструмент оцінки ефективності рекламних кампаній
Уявіть, що магазин запустив промо та отримав сто телефонних дзвінків вже в перший день. Такий успіх може бути випадковістю чи закономірністю.
В першому випадку маркетолог не знає, які саме кампанії та ключові слова принесли дзвінки, оскільки Google Analytics "не бачить" цих офлайн конверсій. Повторити результат можна лише навмання.
В другому випадку точно відомо, яка реклама приносить дзвінки ― аж до ключового слова. Адже на допомогу приходить колтрекінг. Завдяки його даним зрозуміло, куди інвестувати бюджет, щоб і надалі генерувати якісні ліди.
Що таке колтрекінг
Колтрекінг ― це технологія, яка повʼязує телефонний дзвінок, здійснений на сайті компанії, з рекламним джерелом, яке привело користувача на цей сайт. Завдяки колтрекінгу маркетолог, аналітик чи керівник бізнесу точно знає, які рекламні кампанії ефективні, оскільки саме вони приносять телефонні виклики від зацікавлених людей.
Переваги використання колтрекінгу у рекламі
Якщо для вашого бізнесу також важливі телефонні розмови, і як перша «точка дотику», і як канал комунікації, колтрекінг принесе вам ряд переваг:
- можливість точного вимірювання й оцінки результатів маркетингу;
- правильний розподіл маркетингового бюджету ― вимкнення реклами, що марнує гроші, але не приносить результатів, та інвестування в ефективні кампанії;
- зростання конверсії та продажів.
Ключові аспекти вимірювання ефективності рекламних кампаній за допомогою колтрекінгу
Дані колтрекінгу збираються у детальні звіти, що включають:
- загальна інформація про дзвінок: дата і час, номер телефону, менеджер, що прийняв виклик;
- запис розмови;
- дані про рекламне джерело розмови.
Ці звіти дозволяють зробити точну оцінку роботи маркетингу і продажів за такими ключовими аспектами:
- ефективність рекламних кампаній: яке оголошення, ключова фраза, креатив спрацьовує найкраще, а також відповідність реклами справжнім запитам користувачів;
- показник конверсії: скільки користувачів зателефонували, скільки з них стали покупцями;
- співвідношення прийнятих та пропущених дзвінків: високий показник останніх ― одна з причин "зливу" бюджету;
- якість комунікації: записи розмов дозволяють оцінити загальний рівень обробки звернень та персональні досягнення кожного менеджера.
Реальні приклади успішного використання колтрекінгу
Досвід клієнтів Ringostat, які підключили та вдало використовували колтрекінг, свідчить про ефективність технології. Кейси магазинів, виробників, агенцій, закладів освіти та медицини показують зростання конверсії сайту та кількості дзвінків, ріст продажів товару і замовлень послуг, покращення обробки вхідних викликів і зниження числа пропущених дзвінків.
Показники можуть бути різні, оскільки залежать від особливостей кожної компанії, але завжди підтверджують відповідність інструменту потребам і цілям бізнесу.
Висновки
Колтрекінг ― це потужний інструмент та цінна допомога власнику бізнесу, аналітику продажів, маркетологу.
Точність даних колтрекінгу Ringostat становить 97%, що дозволяє впевнено аналізувати ефективність реклами. Звіти покажуть, які саме кампанії, ключові слова, креативи приносять звернення від зацікавлених користувачів, а які лише марнують маркетинговий бюджет. Це дозволить перерозподілити кошти та отримати вищі показники конверсії.