Відтепер процес повернення претензійного квитка від Укрзалізниці доступний онлайн: деталі

ІТ Команда Укрзалізниці продовжує розробляти онлайн-сервіси для пасажирів, щоб зробити процес претензійного (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне) повернення квитків більш зручним. Тепер, замість того, щоб заповнювати паперову заяву, можна просто оформити її в електронному вигляді, оскільки Укрзалізниця цифровізувала цей процес.

Як оформити заяву: 

  1. перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
  2. обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
  3. заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
  4. підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
  5. дочекатись результатів розгляду заяви.

Час розгляду заяви залишається незмінним, але тепер ви можете оформити її з будь-якої точки світу, якщо у вас є Дія.Підпис та стабільний інтернет-зв'язок. Додатково зазначається, що оформлення претензійного повернення квитків можливе лише у випадках, коли на квитках є відповідні відмітки:

  • якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
  • якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
  • якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
  • якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
  • якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
  • якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.

"Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими", - йдеться у повідомленні.



Переглядів: 818
Поширень: 0