ІТ Команда Укрзалізниці продовжує розробляти онлайн-сервіси для пасажирів, щоб зробити процес претензійного (тобто коли повернення в режимі онлайн вже закрите або апріорі недоступне) повернення квитків більш зручним. Тепер, замість того, щоб заповнювати паперову заяву, можна просто оформити її в електронному вигляді, оскільки Укрзалізниця цифровізувала цей процес.
Як оформити заяву:
- перейти за посиланням https://services.uz.gov.ua;
- обрати вкладку «Претензійне повернення квитків»;
- заповнити електронний бланк заяви, дотримуючись інструкцій на сайті;
- підписати заяву за допомогою Дія.Підпис;
- дочекатись результатів розгляду заяви.
Час розгляду заяви залишається незмінним, але тепер ви можете оформити її з будь-якої точки світу, якщо у вас є Дія.Підпис та стабільний інтернет-зв'язок. Додатково зазначається, що оформлення претензійного повернення квитків можливе лише у випадках, коли на квитках є відповідні відмітки:
- якщо пасажир не використав квиток через хворобу або нещасний випадок та повертає квитки пізніше, ніж за годину після відправлення поїзда;
- якщо пасажир проїхав тільки частину дороги, не використавши квиток повністю;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, сплачені банківською карткою в касі, з формуванням акту про повернення;
- якщо пасажир повертає невикористані квитки, придбані в Україні, але здані за кордоном;
- якщо пасажир повертає групове замовлення (повністю або частково);
- якщо пасажир повертає квитки за поїздку, скасовану з вини залізниці;
- якщо пасажир був переведений у вагон нижчої категорії, ніж зазначено в його квитку, і прагне отримати різницю у вартості квитка.
"Ми ще допрацьовуємо сервіс, тож повернення паперових квитків, придбаних у касі, стане доступним пізніше. Робимо все можливе, щоб зробити сервіси залізниці сучаснішими", - йдеться у повідомленні.