Неочікуваний телефонний дзвінок. "Ваша картка заблокована, для її відновлення повідомте номер картки, термін її дії та CVV-код", - лунає голос з телефону. Відразу паніка, страх або просто миттєва реакція з "відновлення" карти. Але чи правильні це дії? Чи дійсно вам телефонують з банку та як відрізнити реального оператора банку від шахрая пояснює МВС України.
Як діють шахраї
- Намагаються отримати персональні дані під час телефонних розмов із "клієнтами", на відміну від реальних операторів;
- Намагаються переконати вас переказати кошти на інший рахунок;
- Використовують підміну номерів. Телефонують нібито від імені фінансових установ, використовуючи спуфінг.
Як не потрапити у пастку
- Завжди перевіряйте номер та самостійно зателефонуйте в службу підтримки банку;
- Ніколи не надавайте особисту інформацію невідомим або неперевіреним джерелам;
- Не виконуйте їхніх вимог щодо переказу коштів або встановлення програм із функціоналом віддаленого доступу;
- Під'єднайте SMS-інформування щодо операцій із платіжною карткою.
Якщо ви стали жертвою шахраїв, негайно заблокуйте картку, зверніться в банк та до правоохоронних органів.