Суспільне пише, що продовження науково-фантастичного фільму "Дюна" режисера Дені Вільнева за перший тиждень у світовому прокаті зібрав 178,5 млн доларів.
Про це повідомляє Variety.
У прокаті в США "Дюна: Частина друга" зібрала 81,5 млн доларів за перший тиждень — це найкращі касові збори за перший вікенд із часу виходу у жовтні концертного фільму Тейлор Свіфт The Eras Tour. Стрічка співачки зібрала 93 млн доларів за перші вихідні.
"Це чудовий початок для науково-фантастичного сиквела, — каже Девід А. Гросс з кіноконсалтингової фірми Franchise Entertainment Research. "Аудиторія єднається з цими людьми, вразливими персонажами".
У міжнародному прокаті продовження "Дюни" зібрало 97 млн доларів, а загальні збори сягнули 178,5 млн.
Водночас Warner Bros. офіційно прогнозувала значно менші збори — за перший вікенд очікували 65 млн доларів. Виробництво "Дюни 2" коштувало 190 млн доларів, ще 100 млн — витратили на рекламу.
Оцінка фільму на ресурсі Rotten Tomatoes 94%, на сайті CinemaScore "A".
"Це дійсно проникло в культуру", — каже продюсер "Дюни" Мері Парент. "Усі ознаки вказують на довгу гру".
Як і перший фільм, друга частина особливо популярна в IMAX та premium large formats (PLF). На PFL припало 48% касових зборів у США. Тим часом на IMAX — 23%. Попит на перегляд на 70-міліметровій плівці — форматі, який обрав режисер — був настільки високим, що деякі поціновувачі відвідували нічні сеанси перегляду о 3:15 ранку.
Початкові продажі квитків на другу частину фільму значно перевищили продажі на першу "Дюну" 2021 року. Виробництво "Дюни" тоді коштувала 165 млн доларів, а разом із рекламою фільм обійшовся в понад 300 млн. Фільм одночасно випустили в кінотеатрах та на HBO Max. За перший тиждень фільм заробив 41 млн доларів. За весь час прокату у світі "Дюна" зібрала 402 млн долари, що зробило фільм фінансово успішним в умовах пандемії коронавірусу.
Спочатку Worner Bros. планували, що наступний фільм вийде на великі екрани восени минулого року, проте прем’єру відклали на весну 2024 через страйк акторів, оскільки зірки Тімоті Шаламе, Зендая, Флоренс П’ю та решта акторів не могли рекламувати фільм.