У Європі відмовляються страхувати китайські автомобілі

У Великій Британії перед покупцями китайських автівок постала проблема, що полягає у відмовах в укладанні договорів з боку страхових компаній та захмарних страхових преміях.

Страховики, зі свого боку, пояснюють це проблемами з постачанням запчастин для автомобілів та відсутністю чітких інструкцій з ремонту. Нерідко трапляється так, що через несуттєву поломку авто повністю списують лише тому, що немає необхідних деталей.

Британський ринок страхування автівок враховує те, що будь-який ремонт має здійснюватися за стандартами виробника, проте у більшості китайських моделей відсутні інструкції, описи та, відповідно, стандарти з ремонту, тому важко зрозуміти, що потрібно робити у випадку тієї чи іншої несправності. Така ситуація склалася через те, що у Китаї такі інструкції не особливо потрібні і у випадку, наприклад, легкого удару збоку вони замінюють всю боковину повністю через невисоку вартість роботи. В Європі це робити зовсім не вигідно, тому машину простіше буде відправити на металобрухт..

Що дивно, такі проблеми стостерігаються не лише у марок, що не мають довгої історії роботи на європейському ринку, але й тих, що вже багато років працюють з Європою, як от MG.

Втім, молоді компанії враховують такі проблеми. Так, в Omoda, яка ось-ось вийде на ринок Великобританії з кросовером 5, вирішили спочатку поспілкуватись з представниками сервісних центрів та страховиками. В результаті компанія розробила логістичний план, в якому прописала постійну наявність запасних батарей та доступність інших деталей протягом 48 годин.



Переглядів: 742
Поширень: 0