Низькопідлогові, енергоощадні та сучасні., тролейбуси Solaris та VinLine все частіше курсують на маршрутах.
Напередодні, ще 2 нові інклюзивні тролейбуси виїхали з конвеєру Вінницької транспортної компанії. Вони вже курсують за маршрутами №1 «Вишенька – ВПЗ» та №10 «Вишенька – Гетьмана Мазепи». Місто продовжує оновлювати рухомий склад тролейбусного парку.
Новий тролейбус VinLine. Фото: Вежа
«Силами працівників ВТК проводиться крупновузлова збірка: компанія закуповує кузови, систему струмознімання, батареї, додатково встановлюється система електронної оплати проїзду, інформаційна система», – зазначає директор департаменту транспорту та міської мобільності Вінницької міської ради Андрій Сорокін.
Цьогоріч Вінницька транспортна компанія випустила на маршрути 7 VinLine.
Ці тролейбуси мають сучасну систему вентиляції та опалення, зручні, м’які сидіння, місця для людей на кріслах колісних, або ж батьків з дитячими візочками.
«Наша головна мета – збільшувати кількість низькопідлогового транспорту для комфорту пасажирів, які курсують нашим містом. Так, понад 80 % тролейбусів загального випуску – доступні та інклюзивні», – додає Андрій Сорокін.
Появу нових тролейбусів на маршрутах відзначають пасажири. Увагу звертають буквально на все: зручне сполучення та модернізованість салону.
«Завжди приємно їхати на транспорті, який роблять у твоєму місті, адже це одна з родзинок Вінниці. Майстри, які збирають ці тролейбуси, мають роботу, а ми – чим діставатися на свою, аби піднімати економіку міста та країни. Наш транспорт у місті взагалі гарний та естетичний – що тролейбус, що трамвай. Тут комфортні сидіння, є за що триматися. Чистенько. А ще тролейбуси прибувають на зупинки чітко за графіком – це супер», – каже пасажирка Діана.
Серед основних напрямків роботи департаменту транспорту та міської мобільності міської ради, ключовим є створення комфортних умови для пересування громадським транспортом мешканців міста.
Загалом вже 31 VinLine вийшов з конвеєру транспортної компанії. 22 з них – з автономним ходом і можуть продовжувати рух без електроструму впродовж 20 кілометрів. А це необхідно в тих мікрорайонах, де немає контактної мережі, але є потреба в додатковому транспорті.
Джерело: ВМР