Всі скарги мешканців почуті: як працює Асоціація органів самоорганізації населення м. Вінниця

Нещодавно мешканці вулиці Пластова звернулися зі скаргою на забруднення нечистотами сусіднього озера. На місце оперативно виїхала делегація Асоціації органів самоорганізації населення міста на чолі з очільницею, депутаткою Вінницької міської ради Наталією Панчук. Разом із фахівцями Муніципальної варти вони ретельно обстежили навколишні домоволодіння, але джерела забруднення не виявили, оскільки централізована каналізація в цій місцевості працює безперебійно. Це лише один із численних прикладів щоденної роботи Асоціації, яка ставить турботу про людей на перше місце. З початку року тут вже опрацювали 218 запитів, з яких 70 надійшли безпосередньо від мешканців приватного сектору.

Про це повідомляє Вінницька міська рада.

Голова Асоціації Наталія Панчук зазначає, більшість звернень – саме з екологічних питань.

«У випадку з вулицею Пластовою, витік мав локальний характер і нових забруднень озера не зафіксовано. Однак ми не ставимо крапку у цій історії. Просимо жителів не бути байдужими. Фіксувати на відео та фото всі заїжджі асенізатори й інші підозрілі моменти та повідомляти у Муніципальну варту. Разом нам вдасться виявити порушника», – каже голова Асоціації.

Чимало надходить звернень і щодо поточного ремонту шляхів, встановлення дорожніх знаків, обмежувачів руху, нанесення розмітки. Крім того, великий блок становлять питання добросусідства. Останні виникають, зокрема через щільну забудову, коли сусіди не дотримуються чинних норм при зведенні житлових або господарчих споруд. Конфлікти нерідко пов’язані також із самовільним використанням земельних ділянок, що є чужою власністю.

«Коли виникають подібні спори, фахівці земкадастру, представники квартальних комітетів і ми виїжджаємо на місце, щоб зняти напругу, роз’яснюємо вимоги законодавства та яким чином можна вирішити конфлікт, – розповідає Наталія Панчук. – Ще частина скарг стосується захаращеності господ та земельних площ, які наразі стоять пусткою через від’їзд власників. У таких випадках квартальні комітети розшукують їхніх родичів і за їхнім погодженням прибирають та косять траву своїми силами, залучають і сусідів. Спільно робимо все, щоб ділянки не були занедбаними».

Водночас в Асоціації застерігають жителів від самовільного благоустрою на територіях загального користування.

«Здавалося б, люди із гарних мотивів стелять плитку поблизу своїх воріт, але здебільшого, роблять це без дотримання, до прикладу, зливових вимог. Від чого страждають сусіди, які живуть нижче рівня дороги. Тож вкотре підкреслюємо, що всі проєкти на територіях громадського користування повинні виконуватись із дотриманням норм та погодженням із департаментом комунального господарства та благоустрою міської ради. Тоді не буде жодних проблем та приписів», – наголошують тут.

Ще одним показовим прикладом є скарга, яку цими днями розглядали на 1-му провулку Замковий. Тут інвестор за символічної фінансової участі місцевих жителів замінив ділянку центрального водогону, що мав велику аварійність через солідний термін експлуатації. Втім тепер люди нарікають на стан дороги. Оскільки до асфальтування цієї ділянки має пройти щонайменше два роки для усадки ґрунту, вимагають негайно підсипати її щебенем.

«Ми розуміємо людей, адже зараз йдуть дощі, що ускладнює пересування. Втім розуміємо й інвестора, який і без того вклав значні кошти. Тепер потрібно шукати інших шляхів вирішення цієї проблеми, – каже Наталія Панчук. – До речі, саме органи самоорганізації населення розглядають левову частку гострих питань. Голови комітетів – квартальних і мікрорайонів – здійснюють прийоми громадян чотири рази на тиждень і миттєво реагують на скарги. Більшість вдається вирішити на початковому етапі. А коли це потребує великих грошей чи втручання відповідних управлінських структур, збирають засідання членів квартальних комітетів, де складають заявку до плану господарчих робіт Асоціації на наступний рік».



Переглядів: 468
Поширень: 0