Чому під час відключення світла зникає зв'язок: "Київстар" повідомив причину

У телекомунікаційній компанії «Київстар» попередили абонентів про можливі перебої зі зв’язком через масштабні відключення електроенергії.

Про це пише видання Internetua.

Абоненти скаржаться на проблеми зі зв’язком та Інтернетом під час відключень. Дехто повідомляє про повну відсутність зв’язку, інші — про погану якість сигналу. Люди запитують, чому, якщо акумулятори мають забезпечувати зв’язок до 4 годин, іноді він зникає одразу.

«Київстар» пояснив, що акумуляторам необхідний час для підзарядки, який становить від 4 до 6 годин залежно від кількості батарей. Для зарядження ДБЖ потрібно 8 годин безперервної роботи. 

«На жаль, наразі відключення світла мають непрогнозований характер, як за кількістю відключень протягом доби, так і за їхньою тривалістю. Тому деякі акумулятори не встигають заряджатись», - пояснюють в «Київстар».

Через це телеком-оператори та інтернет-провайдери не завжди можуть забезпечити безперебійну роботу мережі, незважаючи на всі зусилля.

Також у «Київстар» пояснили, чому генератори не можна встановити на кожну базову станцію. Це технічно неможливо, оскільки на дахах промислових та інших будівель, згідно з будівельними нормами, заборонено встановлювати бензинові або дизельні генератори.

Проблеми зі зв'язком під час блекаутів є у кожного оператора в будь-якому регіоні країни, запевнили в компанії.



Переглядів: 1037
Поширень: 0