Компанія Mattel презентує першу в історії "Барбі" для незрячих: подробиці

Компанія Mattel випустила першу в історії незрячу ляльку "Барбі" з тростиною. Це нововведення, за словами, покликане допомогти дітям з вадами зору відчути себе більш включеними у суспільство. 

Про це пише Українська служба BBC.

"Ми розуміємо, що "Барбі" – це набагато більше, ніж просто лялька. Вона символізує самовираження і може створити відчуття належності", – сказала Кріста Бергер, старша віцепрезидентка Barbie і міжнародна керівниця відділу ляльок.

Mattel співпрацює з Американським фондом для незрячих, щоб забезпечити точне зображення людей зі сліпотою і слабким зором у всіх аспектах ляльки – від очей до одягу. Крім того, "Барбі" створена з урахуванням потреб дітей з порушенням зору, з тактильними деталями на одязі для легшого одягання, а упаковка ляльки написана шрифтом Брайля.

Люсі Едвардс, незряча активістка і телеведуча, яка з'явилась в рекламній кампанії нової "Барбі", підкреслила, що випуск цієї ляльки має для неї велике значення. 

"У підлітковому віці я почувалася ізольованою. Соромилася своєї тростини. Але якби я знала, що у "Барбі" є тростина – я б інакше ставилася до своєї. Почувалася б менш самотньою на моєму шляху до прийняття своєї сліпоти".

Лялька вже доступна для покупки як онлайн, так і в офлайн-магазинах. Відзначимо, що Mattel започаткувала лінійку інклюзивних "Барбі" "Fashionistas" у 2009 році. Вона включає ляльок з різними фігурами, кольором шкіри, з протезами ніг, слуховими апаратами, колісними кріслами й "Барбі" з синдромом Дауна.



Переглядів: 438
Поширень: 0