ChatGPT як інструмент для створення інтернет-магазину

Обсяги продажів в онлайн-торгівлі вже давно випереджають аналогічні показники в офлайн-продажах у багатьох сферах. Розвиток служб доставки сприяв налагодженню процесів відправлення замовлень, що дозволило навіть невеличким ФОПам торгувати у всеукраїнських і навіть у світових масштабах. Покупцям же це дає можливість заощадити час і швидко отримати бажане. 

З 2020 року ecommerce переживає період стрімкого розвитку. 

Інтернет-магазинів стає все більше, росте конкуренція між ними, а з нею — і вимоги власників до їхнього функціоналу. Відповідно, популярні CMS та платформи-конструктори інтегрують і впроваджують все більше необхідних для роботи інструментів. Зокрема, платформа для створення інтернет-магазина Shop-Express впровадила ChatGPT прямо в адмінпанель. Для її підключення достатньо одного кліку, а робота магазину за його допомогою значно прискорюється.

Більше про інтеграцію Shop-Express із ChatGPT читати тут

Які завдання може виконувати ChatGPT

Цей інструмент являє собою генеративний діалоговий чат-бот. Розробники презентували його наприкінці 2022, і з того часу він розширює свій функціонал та “вивчає” все більше мов. Мультимовність чату GPT дозволяє використовувати його не тільки як генератор текстового контенту, а й як автоматичний перекладач. На сьогоднішній день у ньому доступно понад 20 найпопулярніших мов світу.

Функціонал цього інструменту робить його безцінним для роботи копірайтера, контент-менеджера та SEO-фахівця. Ні, жодного з цих співробітників він замінити не здатен! Але чат GPT вже став незамінним для автоматизації роботи, яку вони зазвичай виконують самостійно:

  • генерація будь-якого текстового контенту за лічені секунди;
  • швидкий переклад текстів на будь-яку з доступних йому мов;
  • миттєвий збір інформації, необхідної копірайтеру чи контент-менеджеру для написання змістовних статей про товари та послуги;
  • здатність генерувати SEO-метатеги та заголовки з низькочастотними ключами і деталізованими пошуковими запитами для окремих сторінок товарів. 

Автоматизація створення контенту заощаджує величезний обсяг часу, прискорює процес наповнення сайту і значно полегшує оптимізацію окремих сторінок. Неймовірно корисний ChatGPT для великих магазинів, асортимент яких сягає кількох сотень чи навіть кількох тисяч товарів: для кожної картки товару контент генеруватиметься за кілька секунд, а його редагування займе не більше кількох хвилин.

І тексти, і метатеги за допомогою чату GPT можуть бути перекладені будь-якою мовою, яку “знає” ваш помічник. Ви можете швидко створити англомовну, франкомовну, німецькомовну адаптацію для вашого інтернет-магазину. Більш того, кожна мовна версія буде оптимізована відповідно до пошукових запитів нею ж. Таким чином вас швидко знаходитимуть покупці з тих країн, на які таргетуватиметься інтернет-магазин.

Окрім цього, вам не доведеться хвилюватися за унікальність ваших текстів. Ця інтеграція включає в себе налаштування ступеню унікальності та різноманітності текстового контенту. Чат GPT швидко створить оптимізовану статтю, опис, список найпопулярніших питань і відповідей на них. Якість текстів, згенерованих чатом, буде такою ж високою, як і контент, написаний “від руки”. Автоматизація створення текстового контенту дозволить приділити більше часу та уваги візуальній інформації — інфографіки, фото, відео, наявність яких вкрай бажана в сучасному інтернет-магазині.

ChatGPT, таким чином, є ще одним інструментом для автоматизації робочих процесів в інтернет-магазині. Його користь очевидна — створення контенту значно прискорюється без жодної шкоди для його якості.


Переглядів: 295
Поширень: 0