Відома торговельна компанія зберігає за собою статус драйвера цілої індустрії
Напередодні Нового року в обласному центрі на вулиці Космонавтів відкрився новий магазин відомої національної торговельної мережі «АТБ». Мешканці нашого регіону поступово звикають до її вивісок, адже разом із новим магазином загальна кількість таких торговельних точок на Вінниччині – двадцять три.
Такий інтенсивний розвиток останніми роками пов'язаний з тим, що довгий час наш регіон залишався своєрідною «білою плямою» на умовній карті поширення цієї мережі. І тепер вінничани можуть долучитися до рядів шанувальників «АТБ», яких, варто зазначити, в країні багато – понад три з половиною мільйони українців щодня (!) купують продукти саме тут.
«Сьогодні торговельна мережа «АТБ» налічує 979 магазинів у 251 населеному пункті 22 областей і продовжує демонструвати найвищі темпи зростання. Інноваційні підходи до розробки маркетингової стратегії, логістики, контролю якості продовольчих товарів та обслуговування клієнтів забезпечили підприємству позиції лідера в галузі торгівлі нашої країни як за кількістю покупців, так і за товарообігом», – підкреслює Наталія Шаповалова, заступник генерального директора ТОВ «АТБ-маркет».
За її словами, минулого року показник товарообігу мережі становив близько 80,2 млрд грн., завдяки чому компанія сплатила у вигляді податків і зборів до бюджетів різних рівнів майже 6,6 млрд грн. Вражаючі цифри – це непогана ілюстрація того, про що давно говорять галузеві експерти: сьогодні «АТБ» є справжнім драйвером української торгівлі. Він не тільки задає динаміку всьому ринку, але й підтягує до свого рівня інших ритейлерів у тих регіонах, де з'являються магазини «АТБ».
А починалося все це чверть століття тому на Дніпропетровщині. «Старт діяльності роздрібної мережі «АТБ» був даний у 1993 році, коли відбулося об'єднання у межах однієї компанії шести гастрономів міста Дніпропетровська. Назву «Агротехбізнес» скоротили, і підприємство у 1998 році стало «АТБ-маркетом». Відтоді всі магазини «АТБ» працюють під одним брендом», – розповідає Наталія Шаповалова. Тоді ж і виник унікальний національний торговельний формат – український дискаунтер. Власники створили його, вивчивши європейський досвід і врахувавши європейський підхід до контролю якості продукції та обслуговування покупців. Він передбачає реалізацію товарів за доступними цінами завдяки мінімізації витрат на рекламу, логістику тощо. При цьому асортиментний ряд залишається досить широким. Сьогодні в «АТБ» продають 3500 найменувань товарів (включаючи приблизно 800 позицій власних торгових марок).
«За 25 років роботи підприємство виросло в найбільшу роздрібну мережу національного масштабу. Це найпотужніший роботодавець у галузі. І кожен з понад 50 000 співробітників пишається своєю причетністю до «АТБ», бо в цій компанії він не тільки працює, але й має можливість професійно зростати», – розповідають у компанії. Треба також зазначити, що система роботи мережі з кадрами дійсно унікальна. Вона навіть стала еталоном для багатьох інших торговельних підприємств. Співробітники, які обіймають адміністративні посади, та й усі, хто працює в «АТБ», отримали професійну підготовку в учбових центрах компанії. Такі центри діють у різних регіонах. По суті це справжня кузня кадрів для вітчизняної торгівлі. У цьому сила лідерської позиції мережі – злагоджено працювати, сприяючи розвитку всієї галузі.