РЕКЛАМА
Взагалі тенденції розвитку ринку рідин для паріння з року в рік підтверджують правило торгівлі, яке було відоме ще з радянських часів: більше товарів хороших та різних. Щоправда, тоді, в епоху суцільного дефіциту, це здавалося ледь не знущанням. Сьогодні ситуація кардинально змінилася: полиці магазинів ломляться від представленого асортименту продукції — купуй що хочеш, буди б гроші. На щастя, в сегменті жиж для паріння регулярно з’являються нові гравці, що пропонують якісний товар за конкурентною ціною.
Ринок розвивається, проте тренди не змінюються
В цьому плані показовим є приклад відомого нині українського бренду Chaser. Вітчизняний виробник стартував потужно та сміливо і невдовзі став одним з лідерів ринку. Зараз жижа Чейзер 30 мл продаться ледь не в кожному вейп-шопі. Ба більше — чимало поціновувачів яскравих та насичених смаків обирають аромати української торгової марки та відмовляються від дорожчих закордонних аналогів. Дійсно, навіщо переплачувати, коли наша рідина не тільки нічим не гірша, а, за переконанням багатьох споживачів, навіть краща за продукцію конкурентів?
Тому одразу назвемо головний тренд 2024 року, що, власне, не суттєво відрізняється від тенденцій попереднього — шанувальники паріння віддають перевагу рідинам з найкращим співвідношенням ціни та якості. При цьому йти на компроміси не доводиться: дешевша жижа за своїми характеристиками нічим не поступається дорожчим пропозиціям, бо виготовляється з таких же (а подекуди — кращих) інгредієнтів. Наприклад, той же Чейзер використовує компоненти, імпортовані зі США, Італії, Польщі. Тому й результат відповідний.
Ще один тренд, який залишається актуальним не перший рік — любов до оригінальних смаків. Щоправда, мова йде не про екзотичні аромати на кшталт печеної на багатті картоплі чи різноманітних алкогольних і слабоалкогольних напоїв. Насправді, такі пропозиції цікавлять лише окремих «естетів», що полюбляють смакові експерименти. Поїсти запеченої на вогні картоплі можно на пікніку, а попити пивка — під час перегляду футбольного матчу у компанії друзів. Вейперів цікавлять звичайні смаки, проте у нетиповому виконанні. Скажімо, Chaser виготовляє усі свої аромати (загалом їх більше півсотні) за власною рецептурою. Тому банальне яблуко звучить зовсім по-іншому. До речі, оригінальний смак — візитівка продукції бренду. Аромати Чейзер не сплутаєш ні з якими іншими.
Актуальною залишається й тенденція цікавого поєднання різних смаків. При чому високо цінуються мікси схожих ароматів. Наприклад, в Triple Apple від вже згаданого українського бренду в ролі солістів виступає тріо різноманітних сортів яблука — з солодким, кислуватим та кисло-солодким присмаками. Складається враження, що їх тільки но потерли, перемішали і дали вам скуштувати. Проте й комбінація не надто подібних смаків користується популярністю у шанувальників паріння. Скажімо, в Bunny, ще одному хіті від Чейзер, разом «співають» терпкість з кислинкою ківі та духмяність ароматів суниці.
Нарешті, залишається тенденція зміни уподобань власників под-систем в залежності від сезону. Влітку, в періоди безжальної спеки, споживачі змітають з полиць вейп-шопів жижі, що імітують смак прохолоджуючих напоїв та лимонадів. Ще один хіт літа — м’ятні жуйки. Аромат від Chaser Mix М'ятний Орбіт розкуповується в такий час за лічені години після отримання товару. Взимку — інші фаворити: смаки кави, гарячого шоколаду та випічки.
ТОП смаки рідин для POD систем у 2024 році в Україні
Вітчизняні власники подів віддають перевагу наступним ароматам (соло та у поєднанні з іншими смаками):
- полуниці;
- манго;
- кавуну;
- вишні
- чорниці;
- яблуку;
- винограду;
- табаку та табаку з кавою.
Загалом — знйомі всі «обличчя», що свідчить про ще один тренд. Споживачі не дуже полюбляють кидатися у крайнощі, тому найчастіше купують перевірені часом та особистим досвідом аромати. Як то кажуть, мода на екзотику спливає, а класика є вічною.