Навіщо у Вінниці посипають трамвайні колії піском: відповідь фахівців

Поки листопад радує вінничан своїм яскравим різнобарв’ям, опале листя стає додатковою небезпекою для громадського транспорту під час гальмування. Щоб забезпечити безпеку пасажирів трамваїв, водіїв інших видів транспорту та пішоходів, працівники Вінницької транспортної компанії проводять профілактичні заходи.

Про це інформує Вінницька міська рада.

«В машини це період ожеледиці, а в нашого транспорту - те ж саме, лише ковзання по листю. Воно покриває колію, а коли по ньому проїжджає трамвай, утворюється слизька, волога, масляниста плівка, яка знижує зчеплення та ускладнює вчасну зупинку вагона», – пояснює водійка трамвая Мая Бральчук.

Тож, на кінцевих пунктах Барське шосе, Електромережа і Залізничний вокзал встановлені металеві скрині, в яких постійно є пісок. З депо на лінію вагони виїжджають з його достатньою кількістю для рейсу, а вже на пунктах поповнюють запаси. Засипають їх у спеціальні пісочниці, які розміщені в салоні.

«Трамвайні колії посипають піском, щоб покращити зчеплення між колесами трамвая та рейками, особливо в умовах слизької поверхні. Коли трамвай рухається по рейках, особливо під час різких поворотів або гальмування, посипка покращує тертя та допомагає підтримувати стабільність руху. Це дуже важливо, адже так ми знижуємо ймовірність зупинки або втрати контролю, а відтак турбуємось про безпечні перевезення наших пасажирів», – розповідає начальниця відділу експлуатації трамваїв Вінницької транспортної компанії Ніна Чернецька.

Пісок, під трамвайним колесом змішується з брудом чи листям, перетворюючись на суху суміш, за консистенцією схожу на крохмаль. В такий спосіб, скорочуючи гальмівний шлях вагонів.

Також у Вінницькій транспортній компанії звертаються до пішоходів: просять пропускати громадський транспорт, перш, ніж переходити через дорогу. Адже вага трамвая – понад тону, тож, щоб водієві зупинити його – потрібен час.



Переглядів: 739
Поширень: 0