Відома мережа може похизуватися не лише лідерськими позиціями щодо контролю безпеки товарів та мінімальною торговельною націнкою, а й максимально комфортними умовами, які створює для своїх покупців
Буквально в останні дні минулого року – на католицьке Різдво – обласний центр поповнився черговим магазином мережі «АТБ». Він став шістнадцятим для міста та двадцять третім для всього регіону. Доступність цін і якість товарів, які гарантує ця компанія, давно припали до душі мешканцям Вінниччини. Проте останнім часом вони також звертають свою увагу на те, якими комфортними є маркети «АТБ». І не дарма. Адже саме зручність та швидкість обслуговування керівництвом мережі ставляться на перше місце.
У цьому можна переконатися, відвідуючи будь-яке торговельне підприємство компанії, але особливо це помітно в оновлених магазинах, які в народі за їхній сучасний дизайн у темних тонах назвали «чорними АТБ». «Одним із пріоритетних завдань компанії є модернізація магазинів торгової мережі. Оновлені «АТБ» – своєрідний експериментальний майданчик, де впроваджені сучасні рішення у сфері роздрібної торгівлі, будівництва й енергозбереження. Відкриття подібних торгових точок не є початком розвитку абсолютно нового формату магазинів, це лише оновлення чинної концепції дискаунтерів. Компанія намагається розширити площу магазинів, збільшити викладку товарів, створити більший комфорт для покупців», – пояснює Борис Марков, голова Ради директорів, генеральний директор корпорації «АТБ».
Ті з вінничан, хто вже встиг побувати в оновлених магазинах мережі, розуміють, про що йдеться. Тут дійсно зручно. Широкі проходи між стелажами дозволяють розминутися декільком візкам. Самі відділи розташовані з максимальною продуманістю, щоб покупці не забували покласти в кошик як базові продукти, так і супутні товари. Дизайн інтер'єру тішить око, а навігація по магазину зрозуміла навіть тому, хто зайшов сюди вперше. Однак таких людей, варто зауважити, мало. Чи ви, приміром, знаєте багатьох людей, які ще не відвідували «АТБ»? Нині це найуспішніша торгова мережа нашої держави, що доводить показник у 3,5 млн щоденних покупців по всій Україні.
Керівництво компанії акцентує свою увагу на тому, що для забезпечення справжнього комфорту відвідувачів лише зовнішніх змін недостатньо. Чимало коштів витрачається на те, щоб і «внутрішнє наповнення» зробити відповідним світовим стандартам. «Як свідчить досвід європейського ритейлу, упровадження передових технологій, концепцій і практик - новий тренд у розвитку формату дискаунтер. Поряд із такими європейськими лідерами, як Lidl і Aldi, компанія «АТБ» розглядає цей напрям як провідний у своїй інвестиційній діяльності на найближчі роки», – підкреслює Борис Марков. Свою тезу він ілюструє прикладом того ж оновленого «АТБ». «У таких магазинах встановлено холодильне та морозильне обладнання останнього покоління, новітня система освітлення, побудована на базі LED-технологій, упроваджені технології утеплення, опалення та рекуперації енергії, які до 70 % скорочують витрати на опалення. При цьому оновлення жодним чином не впливає на формування ціни. Ціна у традиційних магазинах торгової мережі та магазинах нової концепції – абсолютно ідентична», – додає генеральний директор корпорації «АТБ».
Як відомо, із 2018 р. всі великі магазини мережі «АТБ» відкриваються в новій концепції. Паралельно із цим уже діючі магазини поступово переформатуються в оновлені. Таким чином, ще більше покупців можуть оцінити новітню якість та комфорт, що пропонує мережа.