У Вінниці з початку року змінили процес отримання адміністративних послуг онлайн. Це стосується простих і швидких послуг, які можна отримати без візиту до ЦНАП, таких як замовлення довідок, копій рішень виконавчого комітету міської ради та інших.
Про це йдеться на сайті Вінницької міської ради.
Загалом мова йде про 60 різних послуг. Якщо раніше для отримання послуги онлайн потрібно було реєструватися в персональному кабінеті користувача на сайті міської ради, тепер достатньо мати електронний цифровий підпис та електронну скриньку.
Як отримати послугу онлайн:
- Завантажте електронний бланк заяви для отримання послуги на сайті;
- Подбайте про свою електронну ідентифікацію - цифровий підпис (допоможе у цьому https://diia.gov.ua/faq/2);
- Підпишіть свою заяву цифровим підписом ("Дія": https://ca.diia.gov.ua/sign);
- Надішліть свою підписану заяву на електронну скриньку: [email protected], долучивши скановані копії документів у форматі PDF.
- Отримайте результат послуги на свою електронну та звичайну пошту.
Повний перелік онлайн-послуг ЦНАП можна дізнатися за посиланням: https://www.vmr.gov.ua/onlain-posluhy-tsnap.
«Нинішні зміни – це ще один крок в напрямку поступового спрощення надання адміністративних послуг. Завдяки нововведенню процедура надання онлайн послуги фактично зводиться до кількох кліків», – зазначає директорка департаменту адміністративних послуг Ірина Копчук.