РЕКЛАМА
Відчуваєте, що просувати сторінку в Instagram стало важче? Не хвилюйтеся, це не ви щось робите не так. У 2025 році Instagram оновив свої алгоритми, і тепер багато залежить від того, наскільки швидко ви адаптуєтеся до нових правил. Розберімось детальніше, що зміниться.
Що нового в алгоритмах Instagram?
- Грошова винагорода за лайки чи підписки тепер у минулому
Забудьте про ті конкурси, де потрібно було підписатися на друзів блогера, щоб виграти 100000 гривень. Instagram тепер офіційно забороняє давати грошову винагороду за лайки, репости чи підписки.
Чому це важливо? Такий підхід зазвичай приводив нецільову аудиторію, яка швидко відписувалася. А це не тільки шкодить статистиці, а й може стати причиною бану вашого акаунту.
Тому краще робіть акцент на цікавому контенті, який справді привертатиме увагу ваших потенційних підписників. Так ви залучите аудиторію, яка залишиться з вами надовго.
- Ексклюзивний контент за цільову дію.
Якщо ви надсилаєте підписникам корисні матеріали, будьте обережні. Фрази на кшталт "Підпишіться, щоб отримати чекліст", особливо в таргетованій рекламі, можуть мати негативні наслідки.
Що робити? Прямої заборони на чатботи немає, але пробуйте зашити кодове слово у цікавому форматі: наприклад, гра чи загадка, яка приведе до потрібної дії.
- Креатив і ще раз креатив
У 2025 році Instagram ще більше заохочує унікальний контент. Якщо ви використовуєте скопійовані фото, відео чи тексти — забудьте про рекомендації (алгоритми перестануть просувати цю публікацію та поставивши відмітку на оригінал).
Що це означає? Робіть ставку на якість, а не на кількість контенту.
- Менше прямого тиску на взаємодії (поки аудиторія не ознайомиться з контентом)
Краще тепер не просити аудиторію ставити лайки чи залишати коментарі, поки вони не ознайомляться з контентом. Бо Instagram хоче, щоб люди взаємодіяли з дописами, reels чи stories природно, тому із закликами по середині каруселі треба бути обережним.
Рішення: Створюйте контент, який сам собою захочеться зберігати через користь, чи який викликатиме жизу і захочеться пересилати друзям.
А тепер про найголовніше. Якщо вам здається, що самостійно розібратися, як працюють алгоритми інстаграм 2025, варто довіритися професіоналам. І тут Kukurudza Agency стане вам у пригоді.
Вони вже працюють з такими брендами, як Weleda, Predator, Простор, Свій Док і База створюючи контент і стратегії, які виділяють компанії серед конкурентів:
- Унікальність у всьому. Вони допомагають створити тон голосу бренду, який не просто виділятиме вас, а й говоритиме мовою аудиторії.
- Інтеграція штучного інтелекту. Від аналізу до створення контенту — вони вміють використовувати сучасні технології для досягнення ваших цілей.
- Глибоке розуміння аудиторії. Незалежно від вашої ніші, Kukurudza Agency знайде підхід, який залучить вашу цільову аудиторію.
- Досвід із різними брендами. Вони знають, як працювати з різними нішами, і створюють стратегії, які працюють.
Тож якщо ви хочете, щоб соцмережі допомагали досягати ваших бізнес-цілей, — ви знаєте, до кого звертатися.
Висновок
Алгоритми Instagram змінюються, але це не кінець, а, навпаки, початок, який відкриває нові можливості. Якщо працювати креативно, створювати унікальний контент і розуміти свою аудиторію, алгоритми винагородять вас високими охопленнями. А якщо хочете професійної підтримки, Kukurudza Agency готові допомогти вам стати лідерами у своїй ніші.