Сьогодні, 18 лютого, у Вінниці відбувся навчальний захід для працівників сфери HoReCa, який провела відома експертка з обслуговування, сертифікована бізнес-тренерка Оксана Марусич. Організаторами семінару стали Вінницька асоціація гостинності "ХлібСіль" та департамент маркетингу міста і туризму міської ради. На заході, що складався з двох чотиригодинних блоків, взяли участь близько 150 осіб. Про це інформує Вінницька міська рада.
Головною метою заходу "Як підвищити цінність закладу через якісне обслуговування" було покращення рівня сервісу в місцевих закладах відповідно до Вінницького стандарту гостинності, розробленого у 2020 році. Вінниця стала першим містом в Україні, де був створений такий стандарт завдяки співпраці влади, бізнесу та експертів.
Співголова заходу, керівниця ГО "Вінницька асоціація гостинності "ХлібСіль" Інна Кривешко нагадала, що під час пандемії COVID-19 близько 30 рестораторів та готельєрів міста разом з Оксаною Марусич працювали над створенням стандарту. Тепер, за її словами, настав час для подальшого розвитку.
"Асоціація "ХлібСіль" створена для об'єднання зусиль і розвитку бізнесу, а також для популяризації міста", – зазначила Інна Кривешко. "Обслуговування – це турбота, щирість і увага. Ваша присутність тут свідчить про прагнення до розвитку та покращення якості послуг".
Олександр Вешелені, керівник департаменту маркетингу міста і туризму, відзначив, що за 5 років Вінницький стандарт гостинності довів свою ефективність. За цей час місто отримало новий символ гастрономії – вишню, було видано першу гастрономічну карту та проведено численні навчальні заходи.
"Наша сфера обслуговування гідно пройшла випробування пандемією та війною, об'єднуючись і підтримуючи одне одного", – сказав Олександр Вешелені. "У 2024 році ми встановили рекорди: туристичний збір перевищив 3 мільйони гривень, а сфера обслуговування сплатила 100 мільйонів гривень податків. Для подальшого розвитку ми відновлюємо роботу над стандартом гостинності, враховуючи такі важливі аспекти, як сталість, екологічність та безбар'єрність".
Перший блок заходу "Усвідомлене управління обслуговуванням" був орієнтований на власників і керівників закладів. Оксана Марусич розповіла про формування бренду роботодавця, критерії ефективної команди, зворотний зв'язок та підтримку керівника.
"Ваше місто зробило велику справу, першим в Україні створивши стандарт гостинності", – сказала Оксана Марусич. "Успіх – це команди, натхненний лідер і відносини. Війна вчить нас людяності. Тренд 2024 року – люди та цінності важливіші за все".
Другий блок "Сучасний погляд на гостинність" був присвячений активному мисленню, очікуванням відвідувачів, технікам продажів та вирішенню конфліктів.
Читайте також:
У Вінниці пенсіонерів вчать користуватися смартфонами та захищати свої дані від кібершахраїв
Вінницьке ОСББ оновило будинок і завдяки державній та міській програмам економить 40% на опаленні