В IT-системі Укрзалізниці технічний збій: не працюють онлайн-сервіси

Укрзалізниця оперативно змінила процеси, щоб поки триває відновлення онлайн-сервісів усі могли їхати та користуватися послугами компанії.

Про це АТ «Укрзалізниця» повідомила в Телеграмі.

«На час роботи над відновленнями онлайн-сервісів, тимчасово відкриваємо продаж квитків у касах вокзалів на всі міжнародні рейси, що відправляються 23 та 24 березня», — ідеться у повідомленні.

Ці квитки будуть доступні в усіх міжнародних касах вокзалів з 10:00 до моменту відновлення систем.

Також максимально посилили каси та дали можливість начальникам поїздів оформлювати проїзд на борту в найбільш термінових випадках.

У разі, якщо заздалегідь придбаний квиток не підвантажується у застосунку, в Укрзалізниці порадили перевірити пошту — там є PDF-дублікат.

Також в Укрзалізниці зауважили, що через технічний в онлайн-системі тимчасово не працює і придбання квитків через сервіс Армія+.

Тому військовослужбовці Сил оборони України, які мають потребу в термінових поїздках і не можуть придбати квитки онлайн можуть оформити квитки в усіх касах вокзалів по країні, зокрема пріоритетно в касах для військових або оформити проїзд безпосередньо на борту за допомогою начальника поїзда (всі отримали відповідні інструкції).

Робота над відновленням сервісів триває.


Переглядів: 431
Поширень: 0