Кібератака на сервери Укрзалізниці, що сталася нещодавно, тимчасово вивела з ладу онлайн-продаж квитків, спричинивши значні незручності для пасажирів. Проте залізничники оперативно реагують на ситуацію, відкриваючи додаткові каси та впроваджуючи ініціативи для підтримки клієнтів. Про це повідомляють на Фейсбук-сторінці "Укрзалізниці".
Зокрема, сьогодні опівдні у Вінниці почали працювати дві додаткові каси, ще три відкрили у Києві та одну у Львові. Всі вони працюють без технічних перерв і обіду, щоб пасажири могли безперешкодно придбати паперові квитки.
Оскільки відсутність онлайн-продажів створює незручності, Укрзалізниця запровадила низку заходів для пасажирів, які придбали паперові квитки під час кібератаки:
- платні зали очікування безкоштовно приймають таких пасажирів;
- у поїздах їм пропонують безкоштовний чай;
- після відновлення системи компанія анонсувала додаткові «компліменти» від залізниці та партнерів, тож варто зберігати квиток.
Тим часом кіберфахівці Укрзалізниці, СБУ, Держспецзв’язку, CERT-UA, ІТ-команда Київстару та інші спеціалісти працюють цілодобово, щоб якомога швидше відновити всі зачеплені системи.
Читайте також:
В IT-системі Укрзалізниці технічний збій: не працюють онлайн-сервіси
"Укрзалізниця" оговтується після кібератаки: що відомо про відновлення сервісів