Система онлайн-продажу квитків "Укрзалізниці" знову працює, проте у резервному форматі. Пасажири можуть придбати нові квитки та повернути вже куплені, однак через пікове навантаження можливі тимчасові технічні перебої в роботі.
Що потрібно знати пасажирам
Квитки, придбані раніше, залишаються дійсними, але архів наразі недоступний у застосунку. PDF-дублікати можна знайти на електронній пошті, вказаній в акаунті пасажира. Якщо квиток не відображається в основній пошті, варто перевірити папку "спам".
Якщо немає доступу до квитка, для посадки в поїзд можна використовувати:
- Скріншот квитка з застосунку.
- Квитанцію про оплату квитків з банківського застосунку.
- Повернення квитків, куплених через застосунок, можна оформити через спеціальну форму на головній сторінці застосунку.
В "Укрзалізниці" зазначають, що робота онлайн-систем продовжує стабілізуватись, тож пасажирам рекомендують користуватися застосунком лише за необхідності термінових поїздок.
Читайте також:
На залізничному вокзалі у Вінниці відкрили дві додаткові каси
"Укрзалізниця" оговтується після кібератаки: що відомо про відновлення сервісів