У Вінниці відбулася важлива зустріч для місцевих виробників крафтової продукції. У Туристичному хабі Visit Vinnytsia пройшов тренінг, присвячений виходу на міжнародні торгові онлайн-платформи та стимулюванню локального підприємництва. Організував захід департамент маркетингу міста та туризму ВМР з метою надання практичної підтримки майстрам у просуванні їхніх унікальних виробів як в Україні, так і за її межами.
Своїм цінним досвідом та дієвими порадами поділилися успішні підприємці: власник інтернет-магазину Lantale Андрій Зотов та засновниця платформи «Це крафт» Вікторія Кулакова, яка доєдналася до зустрічі онлайн. Спікери детально розповіли про механізми роботи міжнародних маркетплейсів, допомогли визначити найкращі платформи для крафтової продукції, окреслили перші кроки для початку роботи та надали рекомендації, що допоможуть уникнути поширених помилок і впевнено розвивати свій бізнес.
Андрій Зотов зосередився на практичних аспектах онлайн-продажів, необхідних інструментах та особливостях роботи з різними маркетплейсами, навівши приклади української та двох міжнародних платформ. Вікторія Кулакова, використовуючи успішні кейси українських брендів, таких як «Чумацька мрія», To Ta Torba, Rekava candles та GuniaProject, поділилася стратегіями розвитку крафтового мікровиробництва та ефективними способами просування власного продукту для залучення уваги покупців.
«Малим магазинам буває складно завоювати довіру або дорого рекламувати себе, тому у світі так популярні маркетплейси: рівень довіри до них значно вищий, і вони самі себе рекламують. Всі ви чули про Amazon, Alibaba тощо, – зазначив Андрій Зотов. – Якби мені колись сказали, що я відправлю гель для душу в Нову Каледонію, а засіб від засмаги – в Бразилію, я б не повірив. Тому не треба себе обмежувати і думати, що міжнародні маркетплейси – це складно, або що ваш продукт там не буде потрібний. Знайдіть ресурс, час, невеликі кошти, зареєструйтесь і спробуйте продавати».
Зустріч пройшла в форматі відкритого діалогу, що дало змогу учасникам активно ставити запитання спікерам та обмінюватися власним досвідом.
Тетяна Лиса, засновниця вінницького бренду свічок «Белтейн» (Beltane candles), який вже представлений на платформі ByVi від Офісу туризму Вінниці, поділилася своїми враженнями:
«Я думала, що Instagram і TikTok більше залучать клієнтів, але на диво маркетплейси виявились дуже класним рішенням. За порадою знайомого, я зареєструвалась на “Розетці”. І хоча в мене там небагато товарів, одну свічку замовили в кількості 1800 штук. Я також пробувала реєструватися на Etsy, але Андрій Зотов сьогодні розповів про Joom, і він здався набагато цікавішим і лояльнішим за умовами. Тому буду досліджувати далі, адже ми можемо жити у Вінниці, а свій товар продавати буквально по всьому світу».
Для більшості присутніх досвід продажів на міжнародних маркетплейсах був новим, тому цей інформативний тренінг став цінним поштовхом для розвитку їхнього бізнесу на глобальному рівні.
Читайте також:
Маленькі вінничани пільгових категорій безкоштовно переглянули мультфільм у «СінемаСіті» (фото)
Вінниця — лідер цифрових змін: як область впроваджує сучасні електронні послуги