В Україні споживачі мають право вимагати перерахунок або компенсацію, якщо житлово-комунальні послуги надавалися з порушеннями.
Про це нагадали у Держпродспоживслужбі, інформує My Vin.
Що потрібно зробити:
-
Подати письмову скаргу постачальнику послуг — особисто або рекомендованим листом.
-
Дочекатися перевірки: представник компанії чи управитель будинку повинен прибути протягом доби після отримання звернення.
-
Скласти акт-претензію у двох примірниках. Якщо згоди немає, документ підписують із зауваженнями.
-
У разі відмови від підпису з боку виконавця акт вважається чинним, якщо його засвідчили щонайменше два споживачі.
-
Надіслати акт виконавцю або управителю рекомендованим листом.
Якщо впродовж п’яти робочих днів відповіді не надійшло, громадяни мають право звертатися до територіальних органів Держпродспоживслужби для захисту своїх прав.
Читайте також:
Цьогоріч у Вінницькій громаді відремонтували дев’ять вулиць приватного сектору
На Вінниччині у вересні працюватиме мобільний сервісний центр МВС: графік