Трамвай майбутнього у Вінниці: чотири візки і безпечний рух за будь-якої погоди

Вінницька транспортна компанія отримала від швейцарських партнерів модулі керування візками – спеціальні платформи з колесами, що утримують кузов вагона та забезпечують його рух рейками. Їх використають для модернізованого цюрихського трамвая, який був дообладнаний додатковою низькопідлоговою секцією. Це ще один важливий крок у реалізації проєкту з адаптації трамваїв до нових умов експлуатації у громаді.

Про це пише My Vin, посилаючись на сайт Вінницької міської ради.

Історично трамвай Tram 2000, виробництва Швейцарії, розрахований на три візки. Проте у процесі модернізації до нього було додано ще одну, низькопідлогову секцію, що потребувала четвертого візка. Щоб забезпечити повноцінне гальмування та стабільну роботу всіх чотирьох візків, знадобилася інтеграція нової системи керування.

«Модулі керування візками – це, по суті, "мозок" під візком трамвая. Вони дозволяють транспортному засобу працювати плавно, безпечно й стабільно, особливо за складних погодних умов, коли є ризик юзу або буксування», – пояснює інженер-технолог трамвайного депо Вінницької транспортної компанії Дмитро Тютюник.

Читайте також

У Вінниці вирішили багаторічну проблему з підтопленням у дворі: що відомо

Система складається з чотирьох окремих модулів, які разом забезпечують можливість незалежного гальмування кожного візка. Це особливо важливо, коли трамвай рухається слизькою колією або вимагає точного розподілу гальмівного зусилля між різними частинами вагона.

«Візок трамвая – це ходова частина. У кожному візку є колеса, система гальмування, амортизатори та електромотори (у моторизованих візках). Вони відповідають за рух, повороти, стабільність і гальмування. Від них залежить, як плавно і безпечно транспорт буде рухатися рейками, особливо в умовах ожеледиці чи різких зупинок. Без цієї системи, у звичайних умовах, трамвай теоретично міг би гальмувати й самостійно. Проте саме модулі забезпечують надійність і керованість у нестандартних ситуаціях, підвищуючи загальний рівень безпеки вагона», – додає інженер.

Наразі інженери проходять навчання з експлуатації обладнання. Після монтажу модулів безпосередньо у вагон, його будуть тестувати. Нагадаємо, низькопідлогова секція була інтегрована з метою підвищення доступності транспорту для маломобільних груп населення: пасажирів на кріслах колісних, батьків з дитячими візочками, пасажирів літнього віку. Це важливий крок у напрямку створення безбар’єрного середовища у нашій громаді.

Читайте також:

У Вінницькому районі розпочинають вакцинацію диких тварин проти сказу

У Вінниці відзначили еко-активістів напередодні Всесвітнього дня прибирання



Переглядів: 226
Поширень: 0