Українці більше не отримуватимуть спам-дзвінків: уряд дозволив блокувати нав’язливі номери

В Україні запровадили нові правила, які дозволяють мобільним операторам блокувати спам-дзвінки. Відповідну постанову ухвалив Уряд, а Правила набули чинності 2 жовтня. Завдяки цьому механізму вже вдалося заблокувати тисячі спам-номерів.

Про це інформує My Vin, посилаючись на міністра цифрової трансформації України Михайла Федорова.

Що таке спам-дзвінки

Спам-дзвінки — це рекламні виклики, коли компанія телефонує людині без її попередньої згоди, щоб запропонувати товар чи послугу. Часто такі дзвінки надходять по кілька разів на день і створюють серйозний дискомфорт для користувачів.

Як тепер боротися зі спамом

Тепер кожен українець може допомогти заблокувати нав’язливий номер, звернувшись до свого мобільного оператора. Повідомити про спам можна кількома способами — через застосунок або телефоном.

  • Vodafone — у застосунку чи за номером: 111 або 0 800 400 111 в Україні, +38 050 400 111 у роумінгу.
  • Kyivstar — у застосунку чи за номером: 466 або 0 800 300 466 в Україні, *105*466# у роумінгу.
  • lifecell — у застосунку чи за номером: 5433 або 0 800 20 5433 в Україні, +38 063 5433 111 у роумінгу.

Куди ще можна поскаржитися

Якщо спам-дзвінки продовжують надходити, користувачі можуть звернутися:

  • на гарячу лінію Уряду — за номером 1545;
  • або залишити заявку на сайті НКЕК.

Чому це важливо

Запровадження нових правил має на меті зменшити кількість нав’язливих дзвінків, підвищити комфорт користувачів і забезпечити захист персональних даних.

Тепер українці можуть не лише ігнорувати спам, а й ефективно допомагати мобільним операторам у боротьбі з небажаними викликами.

Читайте також:

Пересувний мамограф «Квітка» проведе безоплатні обстеження жінок у громадах Вінниччини

На Вінниччині сапери знищили гранату часів Другої світової, знайдену у дворі будинку



Переглядів: 237
Поширень: 0