У Вінниці соцпрацівники вчаться ефективно комунікувати з ветеранами: тренінг від психологині поліції

Фахівці соціальної сфери Вінниці продовжують підвищувати свою кваліфікацію та вдосконалювати навички, щоб надавати мешканцям громади якісніші послуги. Сьогодні, 24 листопада, психологиня поліції Вінниччини провела тренінг для працівників департаменту соціальної політики, міського центру соціальних служб та територіального центру. Під час зустрічі учасники обмінювалися досвідом коректної комунікації з ветеранами, їхніми родинами та сім’ями загиблих захисників, а також розглядали різні професійні ситуації.

Про це пише My Vin, посилаючись на Вінницької міської ради.

«Продовжуємо зустрічі з працівниками поліції, які ми започаткували після спільного проходження курсу «Життя після перемоги» від громадської організації «Ветерани на сторожі миру» (Ізраїль). Минулого тижня відбулась перша наша зустріч, де ми обговорили протидію домашньому насильству, дотримання прав людини, роботу ювенальної превенції. Сьогодні зустрілись з психологинею поліції, яка поділилася досвідом спілкування з ветеранами та їхніми родинами з точки зору своєї роботи. У своїй щоденній праці наші фахівці допомагають воїнам та їхнім сім’ям, тож ми змогли обмінятися досвідом, дізнатися нові підходи та погляди, актуалізувати свої знання з коректного спілкування з Захисниками і Захисницями», – зауважила директорка департаменту соціальної політики Вінницької міської ради Валентина Войткова.

Читайте також

Всебічна підтримка ветеранів у Вінниці: які послуги доступні воїнам та їхнім родинам

Тренінг провела Оксана Рябчук, старша психологиня сектору кадрового забезпечення Вінницького районного управління поліції. Вона розповіла про досвід спілкування з бійцями, супровід родин воїнів, підтримку поранених захисників. Також роздала присутнім пам’ятки для коректного спілкування та відповіла на питання працівників соціальної сфери міста.

«У поліції ми вважаємо, що під час спілкування з ветераном ми маємо триматися природно, бути звичайною людиною, не проявляти жалість, зверхність чи особливе ставлення. Це все стигми, які існують в соціумі. Тому важливо дотримуватися професійної етики та спілкуватися тактовно, на рівних умовах», – розповіла Оксана Рябчук.

Тема спілкування з ветеранами близька працівникам соціальної сфери. Присутні активно обговорювали проблемні питання та ділилися власним досвідом.

«Тренінг пройшов у дружній атмосфері, ми багато дізналися про роботу колег з ветеранами. Звісно, специфіка їхньої роботи дещо інакша, ніж у нас, в управліннях соціального захисту. Проте є і багато спільного. Працюючи з ветеранами з 2014 року, я дотримуюсь індивідуального підходу до кожного, з повагою надаючи послуги», – зазначив начальник відділу персоніфікованого обліку управління соціального захисту населення (Правобережне) Віктор Опалінський.

Читайте також:

Спортсменка з Вінниці зробила 2003 безперервних присідань і встановила рекорд України

У Спасо-Преображенському соборі молилися за Україну англійською мовою



Переглядів: 273
Поширень: 0