21 березня відбулось обговорення проекту мосту з вул. Ватутіна на вул. Янгеля через залізничні колії. Відповідна інформація з'явилась на сторінці депутата міської ради Володимира Онофрійчука.
"...Приймав участь в обговоренні проекту мосту. Головна тема – представлення детального плану самого шляхопроводу та територій, які підлягають під забудову. Тож яким буде майбутній міст?
Його протяжність(від вул. Янгеля до вул. Ватутіна) – 1126 метрів, з яких 627 метрів складатиме підвісна частина, тобто власне міст. Проїжджа частина матиме 4 смуги завширшки 3,75 метрів кожна. Також передбачено велосипедну доріжку в обидва напрямки, шириною 2, 25 метрів та пішохідний перехід – по 2, 25 метри обабіч дороги.
Хоча довжина проїжджої смуги в 3,75 метрів здалась недоцільною деяким учасникам обговорення, проте я наполягав саме на такій ширині, адже в цьому є ряд переваг:
- міст будується на перспективу, тобто Вінниця, зокрема Тяжилів розвиватимуться і розширюватимуться, відповідно збільшиться й транспортний потік;
- з’явиться можливість облаштувати смугу для руху спецтранспорту, шляхом звуження суміжних смуг;
- буде можливість прокладення контактних опор для тролейбусів.
Чим цінний цей проект для мешканців Тяжилова:
- можливість швидко дістатися центру міста (орієнтовно 15 хв);
- підвищиться швидкість обслуговування медичними, соціальнми структурами, комунальниками тощо;
- «підтягнеться» загальна інфраструктура мікрорайону (нові місця відпочинку, наприклад).
На обговоренні зазначили ряд будівель та споруд, які попадуть під знос для будівництва такого стратегічно важливого об’єкту: кафе “Молодіжне”, двоповерховий гуртожиток та будівля прокуратури Вінницької області", - пише Онофрійчук.
На думку директора департаменту земельних ресурсів ВМР Сергія Кушнірчука: «Проце відчуження земель під забудову, домовленість з власниками цих ділянок про «пожертвування» для соціально корисних цілей може зайняти трохи часу, проте існує закон, який дозволяє вилучення необхідних ділянок за рішенням суду».
Також у повідомленні вказано, що ідея створення нового шляхопроводу з Тяжилова сягає радянських часів. Справа в тому, що тогочасна влада не готова була долати всі виклики, які з’являлися в процесі будівництва мосту.
"Проте, зважаючи на необхідність створення додаткової транспортної розв’язки, підвищення комфортності та мобільності міста наш міський голова Сергій Анатолійович Моргунов, «витягнув з довгої шухляди» справу з будівництвом мосту і запустив процес реалізації", - йдеться у дописі.