Станом на 18 квітня рівень розрахунку споживачів за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання, спожиті в березні, менше 50%. А всього було 90 мільйонів гривень нарахувань. Крім того, споживачі боргують за попередні періоди близько 110 мільйонів гривень!
У свою чергу, проводиться постійна роз’яснювальна робота з боржниками. Якщо неплатник не може сплатити всю суму одразу, працівники служби збуту пропонують споживачу реструктурувати заборгованість.
Щоб реструктурувати заборгованість потрібно: укласти договір з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», що передбачає сплату боргу рівними частинами (разом із поточними нарахуваннями) протягом визначеного періоду. Але є умова - одразу потрібно сплатити 30% від суми всього боргу. Наприклад: якщо Ви боргуєте 10 тисяч гривень, то Ви можете укласти договір для виплати боргу частинами, але 3333 (30%) гривень Вам доведеться сплатити одразу, а вже залишок - 6667 гривень - будете сплачувати рівними частинами протягом визначеного терміну. Якщо термін визначається - рік, то протягом року Вам щомісяця доведеться сплачувати по 555 гривень. Але крім цих 555 гривень Ви обов’язково маєте сплачувати поточні щомісячні нарахування за спожиті послуги протягом цього року.
Якщо вичерпано всі важелі впливу, коли неплатник має можливість погасити борг добровільно, справи передаються до суду. Після прийняття рішення справи передають у Державну виконавчу службу. Так, за 2018 рік передано в Державну виконавчу службу 744 заяви на стягнення заборгованості.
Зараз підприємство по завершенні опалювального періоду проводить інвентаризацію боргів, юридично-договірна служба КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» спільно з державною виконавчою службою розробляють механізми стягнення коштів із неплатників у межах чинного законодавства. Мова йтиметься про накладання арешту на майно, зокрема, на транспортні засоби та гаражі,
а також про заборону виїзду за кордон. Вестиметься також робота зі споживачами, в яких не укладений договір з теплопостачальним підприємством.
Вкотре наголошуємо, своєчасна сплата за спожиті послуги – це обов’язок споживачів (відповідно до постанови Кабінету Міністрів України №630 та договорів, які укладають споживачі з підприємством)! Не ігноруйте платіжки, будьте справними споживачами!