Кар’єрні радники – амбасадори змін у роботі державної служби зайнятості

З 1 січня 2019 року основною новацією у роботі державної служби зайнятості стала поява кар’єрних радників та реєстраторів. Головне завдання таких фахівців полягає у тому, щоб зацікавити громадян постійно тримати в тонусі свою кар’єру та працювати легально.

Як тільки людина звертається до центру зайнятості, фахівці-реєстратори знайомлять її з послугами служби зайнятості, вносять особисті дані в базу, з’ясовують стаж, освіту, сімейний стан, тощо. Від того, наскільки професійно спрацює реєстратор, залежить подальша вмотивованість людини до працевлаштування.

Далі з людиною починає працювати кар’єрний радник. Саме він є особистим консультантом у пошуку роботи та плануванні кар’єри, спільно з клієнтом розробляє індивідуальний план його працевлаштування, в якому передбачаються спільні дії для досягнення поставленої мети.

Аби вдосконалити ведення прийому клієнтів директор Вінницького міського центру зайнятості Олена Лутохіна протягом місяця щосереди та щоп’ятниці виконувала функції реєстратора. Застосовуючи знання, отримані на тренінгах в Інституті підвищення кваліфікації державної служби зайнятості, директор кваліфіковано вмотивовувала клієнтів центру зайнятості до пошуку роботи. В результаті їй вдалось оперативно працевлаштувати чотирьох вінничан на ТОВ «Аграна Фрут Україна» та ДП «Електричні системи».

Під час чергового навчання трудового колективу Олена Лутохіна поділилася враженнями від спілкування з відвідувачами. Директор відмітила, що основним завданням реєстратора є встановлення довірливих стосунків з клієнтом, від яких складеться загальне враження про службу зайнятості та буде ґрунтуватися подальша робота кар’єрного радника.

В ході живого спілкування з відвідувачами директор центру зайнятості переконалася в доцільності розмежування функцій реєстратора та кар’єрного радника. На її думку, самовдосконалюватися реєстратори зобов’язані постійно, вивчати нові методи комунікації, психологічні та мотиваційні аспекти роботи.

«Реєстратор – це обличчя центру зайнятості, він повинен бути професіоналом своєї справи, толерантно ставитись до клієнтів, відчувати потребу людини у працевлаштуванні або отриманні інших послуг від служби зайнятості. Має бути щира зацікавленість реєстраторів у допомозі людям», - зазначила Олена Лутохіна.

Варто відмітити, що Вінницьким міським центром зайнятості оперативне працевлаштування (до надання статусу безробітного) за 5 місяців 2019 року складає 50% від усіх працевлаштованих, а середня тривалість пошуку роботи становить 76 днів – один з найкращих результатів по Україні. Величезна заслуга такого результату належить саме реєстраторам!
 



Переглядів: 4206
Поширень: 0