TEDx: Чуттєвість Півдня, ввічливість Іспанії та відмінності команди, або Як менталітет впливає на бізнес

Хоч конференції TEDx не починалися як проєкт для маркетологів, на їх сцені можна почути кращих в галузі: і маркетингового директора Google, і тренд-менеджера YouTube.

За останній місяць на YouTube-каналі TEDxTalks з’явилася низка виступів для маркетологів про те, як відмінності менталітетів в різних країхах впливають на глобальні процеси бізнеса. Серед них і виступ представника українського кешбек-сервісу із Вінниці — LetyShops.

Чуттєвість Півдня — Грег Паркер

CEO компанії Parker розповів, що при виборі нових локацій для розвитку бізнес-партнерства інвестори багато уваги приділяють місцевим традиціям. Грег наводить приклад культури Південної Америки.

Згадайте BMW в Грінвіллі, Porsche, Toyota, FedEx, Delta Airlines, навіть Boeing тут в Чарльстоні. Всі ці компанії причаровує Південь і цьому є пояснення”.

Секретом успіху Грег вважає традиції місцевих жителів, які поважають себе та інших людей, дякують навіть за дрібниці, вміють уважно слухати та розуміти.

Коли в приміщення заходить леді чи мої доньки, перед ними відкривають двері. Мої діти говорять “так, мем” чи “сер”. А слово “будь ласка” означає дещо більше.

Як адаптувати український продукт для Іспанії — Марія Альварез

Марія допомагає українській компанії LetyShops розвиватись на ринках Іспанії та Латинської Америки. У своєму виступі вона доводить, що всі народи схожі та у всіх людей однакові бажання. Ми лише по-різному їх виконуємо. Керуючись цією ідеєю, вона налагоджує стосунки з партнерами та клієнтами компанії.

«Люди різних країн хочуть економити та отримувати користь від покупок. Для того, щоб клієнт полюбив купувати з кешбеком, ми спілкуємось з ним його ж мовою, вивчаємо тренди, новини, які хвилюють його, а також дізнаємось звички та культурні особливості».

У виступі Марія наводить приклади, як змінюється комунікація з клієнтами в залежності від країни.

«Іспанці ніколи не просять виконати послугу прямим текстом. Вони лише натякають, використовуючи пестливі вирази та слова ввічливості: “якщо тобі не важко”, “чи не могла б ти”, “чи буде тобі зручно?”. А перед тим як переходити до робочого діалогу з іспанським колегою, важливо щиро поцікавитися: як його справи, як він себе почуває. Або запитати, який результат минулого матчу його улюбленої футбольної команди. Адже майже всі іспанці фанатіють від футболу».

Знайди свій рецепт, як працювати з відмінностями

Феліція Вільямс уже 15 років працює в управлінні креативними командами та співпрацює з Facebook та Microsoft Kinect. У своєму виступі вона ділиться пристрастю до речей, які роблять кожного з нас унікальним.

Головний рецепт успіху та магії кожної команди — відмінності її учасників. Чим різноманітніша команда, тим більше вона генерує ідей та має більше поглядів на продукт.

Однак, щоб виключити непорозуміння та працювати ефективно потрібна гнучкість. Чим більше відмінностей між людьми, тим більше має бути підходів до організації роботи. Наприклад, якщо комусь важко презентувати свої ідеї всій команді на зустрічах — варто розповісти своє бачення частині групи, а потом — усім. Феліція впевнена, що для будь-якої ситуації має бути декілька варіантів рішення, адже тільки так можна керувати змінами в епоху VUCA.


Переглядів: 3312
Поширень: 1