Про це повідомив на своїй офіційній сторінці у мережі Фейсбук Вінницький міський голова Сергій Моргунов.
"Вінниця - місто вражень. Розпочинаємо працювати над Стратегією розвитку туризму Вінниці-2030.
Робоча група створена. Саме ця команда за підтримки канадського проекту ПРОМІС має підготувати документ, який обговорять з вінничанами, а потім розглянуть депутати міської ради .
Маємо будувати стратегію на 10 років вперед.
Туризм – це не тільки відпочинок і розваги, а й економіка. Конкуренція між містами дуже сильна. Вінниця має запропонувати гостям унікальну туристичну пропозицію, створити нові «магніти», окрім уже традиційних – музею-садиби Миколи Пирогова чи вінницького фонтану. Поле діяльності широке – івент-туризм, гастротуризм, конференц-туризм тощо.
Мені приємно, що чимало підприємців та активних містян готові пропонувати та реалізовувати класні проекти. У нас є маркетингова стратегія міста, новий бренд - "Місто ідей" та бажання покращувати імідж Вінниці.
І якщо об’єднати зусилля, ресурси та креатив, Вінниця стане ще більш привабливою та цікавою гостям міста і самим вінничанам", - написав Сергій Моргунов.