Kapsch також надає технічну підтримку на дорогах, де присутній багатосмуговий рух (MLFF). Але цим в сфері розвитку транспортної інфраструктури корисна діяльність компанії не обмежується: виробник випускає паркувальні автомати, системи керування парковками, а також бортові пристрої зв'язку для авто. Кількість завершених проектів Kapsch TrafficCom у 40 країнах на п’яти континентах вже дійшла до 260. В цілому було встановлено 40 млн бортових пристроїв.Ця система одна з найефективніших і повних аналогів їй поки що немає, але існують подібні в інших країнах світу. Колумбус недарма прагне отримати статус смарт-сіті, адже чим більше розвинена в адміністративній одиниці мережу транспорту, чим краще налаштоване його управління, тим ефективніше вся міське середовище і якість життя жителів, повідомляє Everest.
У теперішній час у Колумбусі діє Smart Columbus Connected Vehicle - система CVE. Мета такої системи полягає у підвищенні безпеки та мобільності транспортних засобів і свободи переміщення пішоходів і дітей в шкільних зонах. Це можливо шляхом розгортання інфраструктури засобів пересування, яка пов’язана з встановленими на узбіччях доріг блоками та давачами всередині авто. Це значно економить кошти, що виділяються на обслуговування дорожніх систем з бюджету Колумбуса. Поки що система працює стабільно, але в кінці тестового періоду буде абсолютно точно відомо, чи приживеться вона в місті.
В межах програми Smart Columbus компанія Kapsch TrafficCom вже презентувала спеціалізоване обладнання для передачі даних і внесення оплати за використання платних доріг. Сто блоків ITS Station 9160 (RIS-9160) вже змонтовані і працюють на перехрестях Колумбуса. Технологія RIS-9160 є масштабованою, інтерфейс такого пристрою легко оновлюється. Він доволі простий і недорогий в обслуговуванні. Дані, які сканують блоки, передаються в міську мережу Smart Columbus, пов'язану з центром Kapsch Smart Cities Control Center (SC3). Технічні співробітники центру проводять налаштування всіх блоків, а також аналітику даних і збір для обробки і зберігання. Після цього інформація інтегрується у мережу SC3. Такий підхід зводить до мінімуму аварійні ситуації на міських дорогах та підвищує мобільність загальної маси транспортних засобів, які прямують по шосе.
В автомобілях, підключених до мережі CVE, встановлені давачі, які сприяють інтеграції автомобіля в транспортну смарт-структуру. Всі дані про транспортний засіб водій може подивитися в спеціальному додатку. Завершення встановлення пунктів буде здійснено до кінця 2020 року. Тестовий період роботи системи закінчується у березні 2021 року. Після цього міська влада ухвалить рішення про те, чи користуватися мережею CVE на постійній основі. Субпідрядниками проекту є компанії Econolite, Path Master і Danlaw. Введення подібних систем є загальносвітовою практикою, «розумні» технології проникають в життя сучасних людей, заповнюють міську інфраструктуру і сприяють розвитку глобальної смарт-мережі в усьому світі. Безпека пішоходів і збереження інформації - це одні з пріоритетних понять сучасної інфраструктури, дотримуючись яких будь-яка цивілізована місто стане повноцінним учасником смарт-культури.