Днями, у креативному просторі «Cherdak», відбулась друга зустріч з серії заходів «MeetUp for business», під час якої розкривали тему стратегій для бізнесу. Учасниками заходу стало понад 150 учасників, переважно це власники та керівники бізнесу, молодь, а також фахівці сфери маркетингу.
Проведення мітапів ініційовано задля забезпечення підприємців сучасними знаннями та навичками, обміну досвідом з провідними фахівцями та загалом розвитку малого та середнього підприємництва у місті.
Серію «MeetUp for business» організовано на виконання Програми посилення конкурентоспроможності малого та середнього підприємництва. Другий рік поспіль тривають зустрічі, об’єднані спільною назвою «Марафон можливостей для бізнесу у Вінниці».
Організатори відзначають, що подібні заходи є важливими, адже для підприємців це — нові знання, можливості обміну ідеями та налагодження контактів.
«Підприємці усе частіше звертаються із запитом на потребу у специфічних маркетингових знаннях задля просування власних бізнесів. Багато з них робили перші самостійні кроки, однак стикалися зі складнощами. Саме тому, міська рада та міський голова Сергій Моргунов підтримують проведення освітніх заходів для підприємців, адже ми розуміємо, що успішний бізнес є запорукою розвитку міста. Оскільки, принципам розробки стратегій не навчають в університетах, а навички стратега стають все необхіднішими у започаткуванні власної справи, до Вінниці запросили найкращих фахівців маркетингового ринку України», – відкрив захід вітальним словом директор департаменту економіки і інвестицій Віталій Погосян.
Друга зустріч була присвячена побудові дієвих стратегій для бізнесу. Спікерами стали представниці команд маркетологів, які працювали над відомими українськими та світовими брендами. А саме: Ольга Нестеренко – керівна партнерка в маркетинговій агенції Nebo, Анастасія Маркова – керівник по стратегіям креативної агенції Banda.agency та Анастасія Печериця стратег Banda.agency.
Попереду ще чотири зустрічі на теми, які визначили актуальними підприємці під час проведення опитування «Критикуєш – Пропонуй!». Участь у наступних заходах також буде безкоштовною за умови попередньої реєстрації.
Реалізація ідеї «MeetUp for business» стала можливою завдяки співпраці Вінницької міської ради, простору для ідей «СHERDAK» та Школи комунікацій для бізнесу «P.R.O.School».