Вперше проведено маркетингове дослідження туристичної привабливості Вінниці

На замовлення Вінницької міської ради в липні цього року соціологічною агенцією «Fama» у Вінниці вперше проведено дослідження туристичної привабливості міста. У межах дослідження здійснювалося опитування відвідувачів міста методом «face to face». Опитано 400 респондентів віком від 18 років. Допустима похибка вибірки не перевищує 4,9%. У дослідженні також використані цьогорічні дані всеукраїнського опитування агенції «Fama» на тему характеристики Вінниці респондентами. 

За словами вінницького міського голови Сергія Моргунова, «таке дослідження проводиться для Вінниці вперше, і отримані результати є надзвичайно цінними для нас, зокрема для розробки Стратегії розвитку туризму Вінниці. Нас першочергово цікавив профіль відвідувача, адже важливо розуміти, хто вже є нашим гостем, яка мета візиту, скільки гості витрачають грошей у Вінниці, а також як оцінюють наше місто туристи. Ця робота дала відповіді на всі ключові запитання, і ми маємо зараз спільно з індустрією гостинності проаналізувати шляхи вдосконалення цих показників».

Згідно з проведеним аналізом, найбільше Вінницю відвідують люди у віці 21 30 р. (30,4%) та 31-40 р. (27,5%) з середньомісячним доходом до 6 тисяч гривень на особу (41,2%). В середньому за добу кожен з них залишає у місті близько 1000 гривень. Переважно це мешканці сусідніх областей України, які приїжджають у місто для відпочинку та розваг (61,6%), беручи з собою одного компаньйона. Відсоток тих, хто мешкає в Києві та Київській області – 22,2%. Щодо закордонних гостей (8,2%), то Вінниця користується популярністю у громадян Білорусі, Грузії, Республіки Польща, РФ та США.

Вперше проведено маркетингове дослідження туристичної привабливості Вінниці

Дослідження тривалості перебування показало, що Вінниця впевнено долає стереотип «міста на один день», адже 67,8% опитаних проводить у Вінниці понад 24 години. 

За п’ятибальною шкалою учасники опитувань у середньому ставлять Вінниці тверду «четвірку». Серед атрибутів міста найвище оцінюють його архітектурний ансамбль, безпеку, чистоту, якість повітря та низький рівень шуму. 95% опитаних має намір рекомендувати своїм рідним та близьким відвідати Вінницю.

У ході проведення аналізу також виокремлено найпопулярніші тези, які турист використовує, характеризуючи Вінницю. Це гарне, приємне, затишне, спокійне та малогабаритне місто, з тихенькими атмосферними вуличками, що має свій дух та «стає європейським».

Опираючись на результати цього проекту, міська рада, експерти української туристичної сфери та профільні фокус-групи будуть працювати над створенням, а згодом і впровадженням туристичної стратегії міста до 2030 року. 

Як зазначає заступник директора департаменту маркетингу міста та туризму Олександр Вешелені, «для розвитку туристичної дестинації важливо щороку хоча би двічі аналізувати потоки місцевого туризму, адже отримані результати є ключовими для розуміння тенденцій, KPI нашої спільної роботи, стратегування, планування нашої діяльності. Туризм – це економіка, побудована на емоціях та враженнях, тож думка споживача є визначальною в подальшій роботі всієї галузі. Проведений аналіз не лише дасть можливість підвищити конкурентоздатність міста на внутрішньому і зовнішньому ринках. Це вплине на покращення життя містян та розвиток Вінниці загалом».

Інформація по дослідженню є загальнодоступною, з нею можна ознайомитися на сайті Вінницької міської ради в розділі «Галузі міста -> Туризм» та на сторінці департаменту маркетингу міста та туризму у Facebook.



Переглядів: 3639
Поширень: 0