Як працює турбонагнітач

У турбокомпресорі є два корпуси. Один містить турбіну, а інший - робоче колесо насоса. Вихлопні гази, що надходять з двигуна, подаються в корпус турбіни, де вони розширюються і спричиняють обертання турбіни на високих обертах в хвилину. Турбіна з'єднана з робочим колесом насоса в іншому корпусі. Коли турбіна обертається, робоче колесо насоса також обертається. Корпус робочого колеса насоса забирає повітря з повітрозабірника. Таким чином, відпрацьовані гази допомагають запустити турбіну, яка, в свою чергу, обертає робоче колесо насоса, яке всмоктує більше повітря з впускного отвору і подає його в двигун через впускний клапан. При регулярній діагностиці та ремонті турбін, параметри роботи двигуна істотно поліпшуються.

В даний час турбонаддув і наддув є в основному схожими процесами, вони відповідають за подачу більшої кількості повітря для згоряння. Але їх механізми різні.

Як йшлося вище, турбонагнітач споживає потужність для запуску насоса від вихлопних газів. У той час як нагнітач використовує потужність двигуна для запуску насоса. Ротор насоса з'єднаний (зазвичай за допомогою ремінного приводу) з колінчастим валом двигуна. Так як колінчастий вал обертається, насос працює.

Потужність, що додається залежить від тиску повітря, що створює турбонагнітач. Оскільки ви додаєте тиск, що дорівнює тиску атмосфери, подвоюючи повітря, що потрапляє в двигун, і подвоюючи впорскування палива, збільшення потужності складе приблизно 87- 95%. Потужність повинна бути близько 870 к.с., якщо інша частина двигуна і трансмісії може впоратися з цим.

Емпіричне правило для нагнітача типу Roots використовувалося для збільшення потужності на 40-50% і вирівнювання кривої обертового моменту в залежності від безлічі різних факторів, таких як статичне стиснення, тиск наддуву, накопичення тепла, розподіл палива і співвідношення (карбюратор) або впорскування), впускний і випускний отвори і потік клапана, обсяг впуску, схема запалювання, конструкція камери і поршня, співвідношення довжини ходу і довжини шатуна, межі довжини клапана, а також крива випередження запалювання або блокування. Це дуже загальне правило спрацювало б на майданчику на динамометрі, у разі відсутності серйозних обмежень.

Звичайно, все це передбачає, що двигун може витримувати підвищений тиск в циліндрі без поломок, а саму турбіну регулярно перевіряють в турбосервісі. Таким чином, ви могли б очікувати від 300 к.с. до 400-550 к.с. в залежності від оригінальної конструкції двигуна і багатьох інших модифікацій, якщо він не вибухне спершу. 


Переглядів: 4933
Поширень: 0