До початку опалювального періоду залишилося не так багато часу. КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» зараз, як і завжди, стабільно працює, виконуючи всі необхідні дії для надання споживачам якісної послуги з централізованого гарячого водопостачання, і готове до подачі послуги з централізованого опалення.
Велика частина роботи підприємства припадає саме на міжопалювальний період. Саме у цей час підприємство проводить комплекс заходів для забезпечення безперебійної роботи в холодну пору.
На підготовку теплопостачального підприємства у міжопалювальний період необхідно чимало зусиль, і не лише фізичних, а й матеріальних. Саме фінансова складова - це найгостріша тема. І чималу роль у цій ситуації відіграє проблема з розрахунками за послуги з централізованого опалення і гарячого водопостачання нашими споживачами. Але навіть попри наявну заборгованість КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» знаходить можливість надавати якісну послугу населенню.
Втім, сума, яка накопичилися на особових рахунках споживачів, вражає. Станом на початок жовтня вона складає понад 95 млн гривень. За ці гроші теплопостачальне підприємство могло б зробити в рази більше заходів, спрямованих на якість послуг: реконструювати ще більше тепломереж, влаштувати ще більше індивідуальних теплових пунктів, придбати далеко не одну одиницю якісної техніки.
Така сума заборгованості за послуги з централізованого опалення та гарячого водопостачання виникла не за один рік. Вона накопичувалися протягом тривалого часу. Все це через несвідоме ставлення і нерозуміння того, що необхідно розраховуватися за спожите. Є непоодинокі випадки, коли споживачі не сплачують за спожиті послуги 5, а то й 10 років.
Хоча більшість споживачів сумлінно виконують свій обов’язок, сплачуючи за надані послуги до 20 числа щомісяця, але через велику кількість недобросовісних споживачів загальна картина розрахунків за послуги з теплопостачальним підприємством залишається критичною. Підприємство працює у напрямі боротьби із запеклими боржниками.
Для початку проводяться роз’яснювальні роботи. Працівники служби збуту намагаються з’ясувати причини несплати і, якщо у боржників справді немає можливості сплатити всю суму одразу, їм розповідають про можливість реструктурувати заборгованість.
Для цього потрібно укласти договір з КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго», що передбачає сплату боргу рівними частинами (разом із поточними нарахуваннями) протягом визначеного періоду.
На сьогодні на підприємстві укладено 260 договорів на реструктуризацію заборгованості на загальну суму понад 2 млн 345 тисячі гривень.
Звісно, частина злісних неплатників належать до неблагополучних верст населення, але є й інша категорія безвідповідальних споживачів, які, попри задовільний соціальний стан, не поспішають платити за комірне. КП ВМР «Вінницяміськтеплоенерго» зараз працює в напрямку стягнення заборгованості з таких споживачів у судовому порядку. Всі ці справи передано до державної виконавчої служби, яка згідно з чинним законодавством має повне право стягувати борги в примусовому порядку.
Тож нагадуємо всім споживачам! Розраховуйтесь вчасно, до 20 числа щомісяця, за спожиті послуги відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України №630.