Сьогодні, 16 жовтня, презентували нове туристичне знакування, яке розмістили на популярних туристичних маршрутах Вишеньки. Це шість інформаційних табличок з QR-кодами, які роповідають про туристичні принади найзаселенішого мікрорайону Вінниці.
Нове туристичне знакування відкрито в рамках проекту з розвитку туристичного потенціалу мікрорайону «Вишенька на турі». Інформаційні таблички розміщені в шести найпопулярніших туристичних точках. А саме: біля Національного музею-садиби М.І. Пирогова, церкви-некрополю М. І. Пирогова, парку Дружби народів, фонтану «Сонячна система», площі Костянтина Могилка, Лісопарку та телевежі.
Як зазначають у департаменті маркетингу та туризмі Вінницької міської ради, сучасна туристична навігація на Вишеньці не лише допоможе туристу отримувати достовірну інформацію про той чи інший туристичний об’єкт на зручній для нього мові, але й дасть змогу збирати інформацію щодо кількості сканувань і фіксувати туристичну статистику.
«Це не просто туристична табличка, вона містить в собі QR-код та NFC-модуль, який дозволяє додатково зчитувати інформацію. Текст на табличці достатньо компактний, а більш розгорнуту інформацію можна прочитати на сайті. У Вінниці ми відкриваємо перших шість тестових табличок, це один із етапів пілотного проекту «Вишенька на турі». Ми хочемо показати, що ще може бути цікавим у місті крім історичного центру та фонтану, це продовження перебування туристів у місті», - каже в.о. директора департаменту маркетингу міста та туризму Вінницької міської ради Олександр Вешелені.
Нові інформаційні таблички розроблені креативною компанією «Moreinfo». На них розміщена інформація про ту чи іншу туристичну точку двома мовами: українською й англійською, тексти продубльовані шрифтом Брайля. Окрім того, на кожне знакування нанесений QR-код, сканування якого дозволить дізнатися більше про об’єкт, його історію та цікаві факти. Для незрячих та слабозорих вся інформація записана також у форматі аудіогіда. Важливо, що всі таблички обладнані NFC-чіпами, що надає можливість безконтактної передачі інформації про об’єкт навіть без доступу до Інтернету. Дизайн усіх табличок використовує стиль бренду «Вінниця. Місто ідей».
Для журналістів департаменту маркетингу та туризму влаштував екскурсію туристичним маршрутом, де розміщені перші туристичні таблички.