Вінниччина туристична. Якою їй бути?

19 листопада,  у концерт-холі ресторану «Mont Blanc» відбулась бренд-сесія на тему: «Розробка бренд-платформи "Вінниччина туристична", організована  Департаментом міжнародного співробітництва та регіонального розвитку облдержадміністрації спільно з ГО «Громадський простір 2.0».

До заходу долучився голова облдержадміністрації Владислав Скальський. Аргументуючи важливість розробки бренд-платформи туристичної Вінниччини, очільник регіону зазначив: «Важливо підкреслити свою унікальність, сформувати ексклюзивну пропозицію, яка може слугувати своєрідним магнітом для залучення людей, які б далі поширювали досвід відвідування Вінницької області. Інвестиційна ситуація в області, в т. ч і в сфері туризму,щороку стає кращою - коли з року в рік ми бачимо яскраві приклади успішно реалізованих бізнес-проєктів. У світі сьогодні понад 10% ВВП тією чи іншою мірою пов’язані з індустрією туризму, адже це – галузь, яка розвивається найбільше  і забезпечує найшвидшу конвертацію грошей в економіку. Саме тому обов’язковим кроком є розвиток туристичного  впізнаваного бренду, який викликатиме зацікавленість людей і буде змушувати їх, плануючи подорожі, приїздити на Вінниччину».

Вінниччина туристична. Якою їй бути?

Взяти участь в  розробці бренд-платформи «Вінниччина туристична»  були запрошені  туристичні оператори Вінниччини, представники закладів розміщення, громадського харчування, туристичних атракцій (музеїв, театрів, історичних місць), гіди (екскурсоводи), а також представники транспортних компаній та блогери.

Вінниччина туристична. Якою їй бути?

Владислав Скальський підкреслив: «Індустрія туризму є дуже цікавим світовим феноменом. Якщо подивитись на цифри, то в 2018 році кількість туристів у світі досягла цифри 1,4 мільярда. У світовому вимірі це зростання на 7%, що в грошовому вимірі складає капітал , який дає можливість створювати робочі місця,приносить податки, складаючи дохідну частину бюджетів».

Очільник області зауважив, що в сучасному світі дуже важливим є просування продукту: «В цифровому світі важливо бути помітним і активним, створити бренд, який буде унікальним, впізнаваним і успішним, як це було із створенням бренду міста Вінниці задля просуванняя території. Таке ж завдання стоїть сьогодні перед усією Вінницькою областю: ми разом з вами повинні зрозуміти: що  саме є унікальною пропозицією для внутрішнього туриста,а що - для зовнішнього. Яким чином ми можемо об’єднати учасників індустрії, забезпечити сталу екосистему, результатом роботи якої буде якісний туристичний продукт».

Владислав Скальський наголосив, що саме для цього і було організовано нинішню бренд-сесію. «Вироблений продукт має стати тим нематеріальним активом, який буде дорожчати з часом, допомагаючи реалізовувати наші плани і мрії. Креативність, активність , співпраця і вміння цінувати землю, яка нас народила і той регіон, який дає нам сили, натхнення і майбутнє. До роботи!»



Переглядів: 4510
Поширень: 0