Тотальні знижки на натуральну косметику

Чорна п'ятниця в мультирегіональному інтернет-магазині MAKEUP – це можливість отримати знижки до 90% на косметику, парфумерію, аксесуари для виконання макіяжу, манікюру, педикюру, а також на різні прилади для укладання волосся. Ця торгова площадка пропонує тільки оригінальні товари від 500 відомих брендів. Для того, щоб взяти участь у розпродажі немає потреби спеціально їхати в магазин, вистоювати чергу в касу, або в боротьбі завойовувати бажаний акційний товар. Досить зайти на сайт опівночі 29 листопада та спокійно відібрати ті продукти, які входять в ваш список бажань.

Каталог складено так, що за кілька хвилин ви зможете знайти необхідну категорію, а додаткові фільтри дозволяють сортувати список за різними критеріями – за вартістю, популярністю, датою надходження, а також розмістити варіанти за назвою в алфавітному порядку. Тим, хто вважає за краще користуватися смартфоном рекомендуємо безкоштовно завантажити на сайті спеціальний додаток. Ця програма проста й доступна, не потребує оновлень або перевстановлення, забезпечує необхідний рівень комфорту під час перегляду колекції й оформлення замовлень. На сайті магазина ви можете ознайомитися з останніми новинками, які входять в різні категорії товарів, дізнатися історію створення знаменитих брендів, отримати інформацію про призначення, склад, особливості застосування окремих продуктів.

Тотальні знижки на натуральну косметику

Косметика Weleda: сертифікована натуральність

Сьогодні багато користувачів віддають перевагу натуральній косметиці, але часто так буває, що споживачеві досить складно самостійно визначити рівень цієї натуральності. Одразу відзначимо, що не можна ставитись упереджено до синтетичних компонентів, бо при лікуванні різних проблем шкіри, наприклад, вугрової висипки, їх застосування може бути цілком виправдано. Тому виходимо насамперед з доцільності використання.

Окремі виробники буквально експлуатують термін "натуральна косметика" для збільшення продажів. Але прочитавши склад на етикетці, нескладно помітити, що у формулі є тільки один рослинний екстракт і той перебуває в кінці списку, а деякі варіанти просто наділені натуральним ароматом. Звичайно, споживачі сприймають таку ситуацію з обуренням, але якщо косметика не має відповідних сертифікатів, її походження нічим не підтверджується, крім інформації від виробника.

Рекомендуємо засоби для догляду за шкірою і волоссям швейцарського бренду Weleda, продукція якого має сертифікат Natrue. Це сучасний стандарт оцінювання натуральної та органічної косметики, який підтверджує якість продукту. Основні критерії:

  • дбайливий процес виробництва;
  • відсутність в формулах мінеральних олій, силіконів та їх сполук, синтетичних ароматизаторів, консервантів, барвників;
  • використання рослинної сировини, отриманої в результаті екологічного землеробства;
  • відмова від тестування готової продукції на тваринах;
  • застосування технологій, які не приносять шкоди навколишньому середовищу.

Окремо слід відзначити наявність сертифіката Німецької асоціації алергіків і астматиків. На сайті Веледа зазначено, що вся косметика марки проходить незалежне тестування на алергенність та безпеку. Сертифікація UEBT свідчить про те, що проведений аудит усіх використовуваних сировинних джерел, при цьому аналізуються не тільки умови їх вирощування, а й способи зберігання чи перероблення.

Тотальні знижки на натуральну косметику

Вірність традиціям

Компанія була заснована на початку 20-х років, як фармацевтична лабораторія. Доктор Іта Вегман, хімік Оскар Шмидер і вчений-філософ Рудольф Штайнер об'єднали свої зусилля для створення власних лікарських і косметологічних препаратів в області антропософської медицини. Зазвичай, проблеми пов'язані зі здоров'ям шкіри трактують, як порушення певних функцій або обміну речовин, а цей напрямок розглядає їх комплексно та пов'язує з емоційним станом людини. Такий підхід зберігся до сих пір і є ключовим принципом марки: "Поєднання природної науки і філософії в дослідженнях і розвитку".

Свою нинішню назву бренд отримав ще в 1928 році. Марка була названа в честь німецької цілительки Веледа, а на логотипі, який розробив Рудольф Штайнер, зображені стилізований посох і символ медицини – ескулапова змія. Сьогодні ця компанія зі скромної лабораторії перетворилася на сучасне підприємство зі штатом у 2000 співробітників, але залишилася вірна своїм принципам і відноситься до виготовлення косметики так само, як до випуску фармацевтичних препаратів.

Пропонуємо кілька цікавих фактів про цього виробника:

  • на сайті фірми повідомляється, що основні виробничі потужності розташовані в Швейцарії й Німеччині, а окремі продукти виготовляються в Японії;
  • в каталог входить більш як 150 косметичних (для шкіри, волосся, порожнини рота) і близько 1 200 лікарських засобів;
  • продукція експортується в 50 країн:
  • бренд має в своєму розпорядженні 5 філій, 17 дочірніх компаній;
  • для виготовлення косметики використовуються рослини, вирощені у власних садах, розташованих в Німеччині, Швейцарії, Аргентині, Великобританії, Бразилії, Нідерландах, Новій Зеландії, Франції.

З моменту створення до сьогоднішніх днів, ключовими компонентами в складі будь-якого засобу є лікарські рослини. Близько 78% такого сировини надходить з органічних господарств, а решта – в результаті контрольованого збору в природних умовах. Компанія прагне розробити та виготовити продукти, які сприяють самозціленню і підтримці здоров'я. Виробник завжди надає виключно об'єктивну інформацію про кожний засоби і формує розумні ціни на свою продукцію. Концепція бренду – турбота про здоров'я та красу людини, природи та суспільства. Ці принципи відображені й в девізі Weleda: «У злагоді з людиною і природою».


Переглядів: 3778
Поширень: 0