Світом керує Big Data. А великі дані скеровують аналітики, адже саме вони можуть знаходити та інтерпретувати інсайти, які допомагають бізнесу ефективно розподіляти ресурси та збільшувати прибутки. Покращити власні навички з аналітики та дізнатись, як проводити якісні дослідження, можна буде на мітапі від компанії LetyShops.
Що буде?
29 січня 2020 у Вінниці відбудеться перший безкоштовний мітап від LetyShops із продуктової аналітики. Провідні фахівці кешбек-сервісу розкажуть про методи розвитку продуктового мислення та поділяться кейсами, як використовувати дані для статистичної перевірки гіпотез в A/B тестуванні.
Хто спікери?
- Анатолій Вуєць, Head of Analytics and Customer Experience LetyShops. Доктор наук, навчався у французькому технічному університеті в Орлеані.
- Костянтин Радченко, Product Analyst, керівник команди по роботі з партнерами. Здобувач ступеню кандидата технічних наук, більше 3-х років досвіду в бізнесовій та продуктовій аналітиці.
- Олександр Шевченко, Lead Analyst у команді пошуку нових клієнтів.4 роки досвіду Data та Product-аналітики на лідуючих посадах.
Коли?
29 січня о 18.30.
Офіс LetyShops (проспект Юності 35а, минулий ТЦ “Юність").
Скільки коштує?
Участь безкоштовна, але потрібна завчасна реєстрація за посиланням. Кількість місць обмежена.