Кожен вінничанин має безліч можливостей в рідному місті. Хтось обирає для себе роботу у великій компанії, комусь до вподоби працювати на державній установі, а хтось ризикує всім та розвиває власну справу.
У Вінниці є чимало успішних прикладів розвитку малого та середнього підприємництва. Влада на місцевому рівні намагається підтримувати підприємців різноманітними навчальними програмами та семінарами. Як досягти успіху та з чого починається розбудова власного бізнесу читайте ну нашому проєкті “Крафтярня”.
Олександр Горчаков — молодий вінницький підприємець, який відкрив унікальну гастромайстерню HellDaddy.
Запальні соуси з провокаційними назвами швидко стали відомими не лише в Україні, а далеко за її межами. Попри популярність, шлях до успіху завжди пролягає через терни. Як розвиває власну справу та вигадує унікальні рецепти “майстер пекельних соусів” ми дізнавались у самого засновника Hell Daddy.
Олександр Горчаков зумів перетворити власні гастрономічні вподобання, на прибутковий бізнес. В це важко повірити, але почалося все з бабусиного супу:
“Колись бабуся приготувала суп з болгарським перцем, — згадує Олександр. — як потім виявилося перець був гострим. Мені страва прийшлася до смаку. З того часу я почав пробувати різні спеції. Мені постійно було замало смакових відчуттів, тому я регулярно експериментував та намагався віднайти власні рецепти. Колись добрався до табаско, сподобалось, але однаково мені цього було замало!”
Постійні експерименти в домашніх умовах та нестримне бажання поєднувати різні продукти перейшло з хобі у бізнес. До якого Олександр підійшов дуже креативно. Брендуванням власної продукції гастромайстер займався особисто:
“Все почалося з того, що я пригощав соусами своїх друзів, — розповідає Олександр, - Вони запропонували мені продавати власну продукцію. Я вирішив дослухатись їх порад. Спочатку розробив власний дизайн етикетки, знайшов де можна реалізовувати тару. Через деякий час визначився з асортиментом. Зараз я маю власні рецепти. Поки що, у моїй лінійці тільки шість позицій, але я планую збільшувати асортимент. Бо на це є попит”.
Масового виробництва у підприємця ще немає. Справа лише набирає обертів, для збільшення масштабів потрібні значні капіталовкладення. За приблизними підрахунками, щоб налагодити масове виробництво та відповідно збут у великих торговельних мережах, треба не менше 150 тис. доларів.
“Поки у великих магазинах моя продукція не представлена, але я до цього йду, — коментує Олександр. - Це дуже прибуткова справа та перспективна справа. В Україні можна перерахувати виробників подібної продукції на пальцях однієї руки”.
Зараз реалізація продукція відбувається через інтернет. За перший рік вже вдалося напрацювати базу постійних клієнтів, продукція продається по всій території України. Поціновувачів багато, унікальність продукції в тому, що вона чудово смакує до будь-якої страви, у рецептурі враховані інтереси вегетаріанців. Старт для бізнесу здійснено хороший, та підприємець не планує зупинятися на досягнутому. Постійно шукає нові можливості для розвитку. Олександр наголошує, що на місцевому рівні влада всіляко сприяє розвитку малого та середнього бізнесу.
“Влада на місцевому рівні сприяє підприємцям — уточнює Олександр, — насамперед у навчанні. Постійно проводять різні інтенсиви з бізнесу, консультують, пояснюють. Це дуже потрібно в сучасному світі, адже сьогодні для розвитку бізнесу самої ідеї замало. Я відвідав такі заходи, мені вони багато в чому виявилися корисними. В майбутньому планую продовжувати працювати в цьому напрямі.”
Сьогодні Олександр планує виводити власний бізнес на новий рівень. Наміри досить серйозні, з довгострокових цілей відкриття власного виробництва у великій кількості. Для цього він вже шукає приміщення під цех та можливо навіть маленький ресторанчик. Зі слів підприємця у мріях об’єднати виробництво з ресторанною справою. В короткострокових планах розробка нових продуктів, спеціально до дня закоханих.